Phenx Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Ik heb deze missie al acht keer opnieuw gedaan en het is me nog steeds niet gelukt. kan iemand tips geven aub? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FCTBjorn Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Doe je met of zonder codes? Met codes heb ik het meeste verkeer weggedaan en achter de motorrijders gaan rijden en knallen maar... B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phenx Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik doe zonder codes, maar als het echt niet kan... Heeft iemand anders nog suggesties? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik doe zonder codes, maar als het echt niet kan... Heeft iemand anders nog suggesties? Kijk anders even in de walktrough. KLIK! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phenx Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 daar staan niet echt goede tips. heeft iemand anders goede tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Zet je savegame anders in het Save-game topic . Dan kan iemand anders hem voor je doen. En anders wil ik em wel doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phenx Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) waar is de save-game topic? EDIT: laat maar ik heb hem al gevonden. ik zet hem er nu op. Bewerkt: 12 juli 2005 door Phenx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.