.Timothy Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Kun jij iets vertellen over de verhaallijn, nu je trailer 2 hebt gezien? Plaats het hier! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 De levens stijlen van de protagonisten komt wel vrij goed in beeld. Maar we zien nog weinig. Je ziet Michael zijn thuis problemen en Trevor zijn insanity. En je ziet (en hoort) ook duidelijk dat Franklin véél auto's steelt! Reageren
ajaxjeroenajx Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Eigenlijk wat we al gehoord hebben gekregen de afgelopen we(e)k(en) Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 De vrouw in de trailer kan wel eens de vriendin zijn van Franklin, echter werd er wel verteld dat het niet om liefde ging in het spel. Voor de rest kun je wat missies zien, vooral de actie scènes. Maar de volgorde klopt vast niet, zeker omdat dit ook moeilijk weer te geven is bij drie hoofdpersonen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 De vrouw in de trailer kan wel eens de vriendin zijn van Franklin, echter werd er wel verteld dat het niet om liefde ging in het spel. Voor de rest kun je wat missies zien, vooral de actie scènes. Maar de volgorde klopt vast niet, zeker omdat dit ook moeilijk weer te geven is bij drie hoofdpersonen. Dit zou ook gewoon een familie lid kunnen zijn of een gewone friend. Het einde van de trailer lijkt me het einde van de walkthrough missies! Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Ja of misschien een zus? Ik denk eerder een zus. Je komt ook te weten dat Micheal Franklin als de ideale zoon ziet! Reageren
Tomato Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Micheal kan blijkbaar totaal niet overweg met zijn zoon. zie de "let's bounce" scene. Hij is zijn "normaal" leventje meer dan beu en vindt Franklin op de straat aan dat bankje. In Franklin vindt hij alles wat hij niet terugvindt in zijn eigen zoon, iemand zoals hij is. Dus maken ze samen met Trevor, een oude vriend van hem een clubje waarmee ze Los Santos afschuimen, goed voor vele uren pret. Dat is waar het volgens mij allemaal om gaat. Reageren
thebig Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Het gaat alleszins niet goed met de relaties van de mensen. Michael is zowat de persoon die de twee andere personages verbind. Ik vraag me af of hij Franklin ontmoette voor het eerst dat hij en zijn vriend hem naar een huis vroegen. Verder zie je dat Trevor een psycho is (ik begin hem steeds leuker te vinden) en de meest gekke stunts uithaalt. Zoals hij van het exploderende huis wegloopt en doodsimpel zijn schouders ophaalt: prachtig. Vanaf het eerste moment is ook duidelijk dat Trevor Franklin maar niets vind (was ook gezegd in de artikels). De Let's bounce-scene is trouwens eentje voor de quotes op wikigta Bewerkt: 14 november 2012 door thebig Reageren
Faenty. Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 De zoon van Micheal wil wel bouncen, en vanaf een boot in een auto vallen op de snelweg. Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Trevor heeft zo te horen een eigen 'bedrijf': Trever Philips Enterprise. Zou erop kunnen wijzen dat Philips de achternaam van Trevor is. (Exacte spelling onder voorbehoud. ) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Nou ja, ik denk niet dat je het een echt bedrijf kunt noemen, zal meer een idiom zijn waarachter hij zijn louche praktijkjes kan laten schuilhouden Zo te zien zullen er toch wel enkele gezin-gerelateerde missie's zijn (hoop ik toch), lijkt me zeker wel leuk. Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Nou ja, ik denk niet dat je het een echt bedrijf kunt noemen, zal meer een idiom zijn waarachter hij zijn louche praktijkjes kan laten schuilhouden Dat vermoed ik ook, dus vandaar de aanhalingstekens. Reageren
Faenty. Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Nou ja, ik denk niet dat je het een echt bedrijf kunt noemen, zal meer een idiom zijn waarachter hij zijn louche praktijkjes kan laten schuilhouden Zo te zien zullen er toch wel enkele gezin-gerelateerde missie's zijn (hoop ik toch), lijkt me zeker wel leuk. Dit is dan ook vermeldt in meerdere previews(gezin-missies). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.