Mythbuster Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 - Pagina Zonda? ( 0.56 ), daarna witte Masserati Quottroporte 3- deurs? ( 0.56 ) Een driedeurs Quattroporte? Dat is een GranTurismo! Dat is een F620 van TBOGT >.< Reageren
gieljangta Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 de sanchez maakt (toch tenminste in de trailer) een tweetakt geluid Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 En de F620 van TBoGT was dan ook een GranTurismo. Ik vraag me toch af of de old-times uit 0.26 een wrak is of een beschadigde bestuurbare auto? Reageren
bartuz27 Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 de sanchez maakt (toch tenminste in de trailer) een tweetakt geluid ZOu toch mooi zijn . Fuck the 4 takt!! Maar wat mij opvalt is dat je nu ook met oplegger achter je vrachtwagen kunt rijden. Mooie grote combinatie!! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 de sanchez maakt (toch tenminste in de trailer) een tweetakt geluid ZOu toch mooi zijn . Fuck the 4 takt!! Maar wat mij opvalt is dat je nu ook met oplegger achter je vrachtwagen kunt rijden. Mooie grote combinatie!! En misschien zelfs wel met een trailer met boot erop, zou vet zijn! Reageren
ZeppelinNL Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Hopelijk kunnen we de trein en bus ook besturen, als in: er een sidegame van maken (lijndiensten rijden enzo) Reageren
520860 Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Ik zie nu ook meer verkeer op straat, dus dat is al een stuk realistischer. Nu nog een ochtend- en avondspits en het is compleet. Bewerkt: 14 november 2012 door 520860 Reageren
gieljangta Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 ja ,das waar fuck the 4 takt ma kbedoel ie ziet er uit als een 4 takt maar maakt geluid van een 2takt Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Ja jongens, deze screen toont heel goed de activiteit qua verkeer in de stad en ik doe de voorspelling dat mijn 360 het heel zwaar gaat hebben om al die activiteit te laten draaien... Ik hoop wel, zoals hier al eerder gezegt, dat je de mogelijkheid zult hebben om te bus te nemen, gewoon leuk tussen alle mensen op de bus zitten :3 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 - Pagina Zonda? ( 0.56 ), daarna witte Masserati Quottroporte 3- deurs? ( 0.56 ) Een driedeurs Quattroporte? Dat is een GranTurismo! Dat is een F620 van TBOGT >.< Maar de neus van die "GranTurismo" lijkt verdacht veel op een Quattroporte. Het feit dat het een 3 deurs is maakt het niet meteen tot een GranTurismo. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Sandking of Mesa die uit het vrachtvliegtuig rijdt ? Reageren
520860 Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 - Pagina Zonda? ( 0.56 ), daarna witte Masserati Quottroporte 3- deurs? ( 0.56 ) Een driedeurs Quattroporte? Dat is een GranTurismo! Dat is een F620 van TBOGT >.< Dat komt omdat de grille van zowel de GranTurismo als de Quattroporte vrijwel identiek zijn. Reageren
bugatti Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Audi R8 Spyder (9F) Sabre GT Camaro/Mustang 1940 Chevy Pickup truck 1957 Chevy Bel-Air sandbuggy Landstalker uit GTA IV BMW 6-serie E63 Bus Busje Manana Ford Crown Victoria Police Car Aston Martin DB5 Toyota Prius (Dilletante) mixture van een Agera en een Pagani met een toefje SSC (Cheetah) Maserati GranTurismo (F620) Aston Martin V8 Vantage roadster Chrysler Voyager Ford Country Squire Lincoln Mark VII (Washington) Jaguar XJ met een klein beetje Quattroporte erbij Emperor uit GTA IV Jeep Wrangler Unlimited X Sanchez Quad Audi R8 Spyder (9F) VW Golf (of een andere middenklasser) Towtruck uit GTA IV TLAD Ford GT (Bullet GT) Audi RS6 eventjes een snelle opsomming van wat ik zoal tegen kwam. ik meen ook nog een Aston Martin Rapide voorbij te zien komen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Reageren
bugatti Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Dat komt omdat de grille van zowel de GranTurismo als de Quattroporte vrijwel identiek zijn. Nee, alleen de Sport GT S, maar die is kleiner. Bewerkt: 14 november 2012 door bugatti Reageren
Faenty. Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Dit is trouwens een leger voertuig (wss dus ook een vliegtuig van het leger: Het heeft een ster en geen kentekenplaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.