Volgers 0 GTAV Trailer 2 online! Door Dutchy3010, 14 november 2012 Bericht rapporteren Het heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is er eindelijk! De tweede trailer van GTA V! http://www.rockstargames.com/videos/video/10261 De muziek die erin voorkomt is Stevie Wonder - Skeletons. De screencaps van de trailer zijn geüpload door Hanneswasco. Deze kan je hier bekijken. Discussies kunnen in het GTA V: Media-subforum worden gepost. De Big Ear is terug! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Eindelijk! Nu nog even zien hoe ik hem kan bekijken... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
rickry3 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 hehe wachte al lang happy rigth now Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Soccer98 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Geweldige trailer! En wat is die Trevor toch gestoord zeg. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
niko.bellic Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Hier kan ik hem wel zien en op de site van Gta V staat er nog steeds video loading. Maar wat een geweldige trailer! Kan niet wachten tot ik hem kan spelen Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik heb alleen een zwart scherm :S Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Whahahhaa, heb hem kunnen kijken voordat de site plat ging. whahahaha Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Merc Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik ook. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Voor als 'ie niet goed laadt, hij staat ook op YouTube: Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
niko.bellic Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Whahahhaa, heb hem kunnen kijken voordat de site plat ging. whahahaha Ik ook. Jammer dat de mensen die het ook willen zien het niet kunnen zien en moeten wachten. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Whahahhaa, heb hem kunnen kijken voordat de site plat ging. whahahaha Ik ook Was aant refreshen én had klok vooruit gezet Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
gtaplayer1989 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik heb het ook nog gezien. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
rickry3 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 me too ik vind de trailer wel oke had aleen meer gehoopt op propety.s en de mooie straaten dan meer over de personages maarja hij is toch geweldig heb dr lang naar uit gekeeken laat gta nu maar komen komt dr nog een 3rde trailer ? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Ik heb niet echt het 'WAUW DEZE GAME MOET IK ABSOLUUT HEBBEN'-gevoel, al moet ik toegeven dat de sportwagens wel heel erg verbeterd zijn(tov andere GTA's). Die Hydra is wel leuk, maar ik had gehoopt een glimp van de Rustler op te vangen.. Bewerkt: 14 november 2012 door MegaPilot Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Wow, echt nice! Deze game zal ik in het jaar 2025 nog spelen! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Het heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is er eindelijk! De tweede trailer van GTA V!
http://www.rockstargames.com/videos/video/10261
De muziek die erin voorkomt is Stevie Wonder - Skeletons.
De screencaps van de trailer zijn geüpload door Hanneswasco. Deze kan je hier bekijken.
Discussies kunnen in het GTA V: Media-subforum worden gepost.
De Big Ear is terug!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites