Volgers 0 GTAV Trailer 2 online! Door Dutchy3010, 14 november 2012 Bericht rapporteren Het heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is er eindelijk! De tweede trailer van GTA V! http://www.rockstargames.com/videos/video/10261 De muziek die erin voorkomt is Stevie Wonder - Skeletons. De screencaps van de trailer zijn geüpload door Hanneswasco. Deze kan je hier bekijken. Discussies kunnen in het GTA V: Media-subforum worden gepost. De Big Ear is terug! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Echt prachtig, gewoon een trailer vol pure actie. Ik had een vermoeden dat ze de zwembadscene van Michael gingen tonen en ik had gelijk Ze lijken zijn gezicht nog wat aangepast te hebben, nog ouder gemaakt. En wat is die Trevor een psycho b*tch! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
niko.bellic Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 me too ik vind de trailer wel oke had aleen meer gehoopt op propety.s en de mooie straaten dan meer over de personages maarja hij is toch geweldig heb dr lang naar uit gekeeken laat gta nu maar komen komt dr nog een 3rde trailer ? Ben je de 2de trailer nou al zat? Ik had teveel gehoopt dus voor mij viel het ook een beetje tegen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Enorm veel diverse voertuigen te zien in de trailer, het is niet moeilijk om de claim van "er zitten meer voertuigen in dan in welke GTA dan ook" te geloven. Dat gaan veel verloren uren worden, al die voertuigen eens uittesten en zoeken... Ik kijk er al naar uit ^^ Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Dutchy zet deze link even bij de beschrijving, dan kunnen ze hem op Youtube bekijken: Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 GTA V...................................... geef mij................... GTA V...................... ik............... heb het nodig......................... GTA V........... GTA VVVV!!!! Oh, heeft er niemand dan een glaasje GTA V???? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Dutchy zet deze link even bij de beschrijving, dan kunnen ze hem op Youtube bekijken: Die stond er al, schat. Graag even kijken in de OP voordat je post. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
madviper Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Hell yes, niemand gaat mij in de weg staan om GTAV te kopen. Wat een heerlijke beelden. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
rickry3 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 zou je trouwens ook een hond nemen ??: zou vet zijn als die je helpt tijdens aanvallen vijanden in hun been bijten zegmaar Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
IV4LIFE Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Mag ik al beginnen met dingen noemen? Ik zag een Bandito (zo heette die in GTA SA, buggy in ieder geval), een hond, molotovs en een trein. Ook weer die trailer. Waarschijnlijk kan je nu dus ook met trailers met boten rijden... edit: ook bussen en de bekende "PissWasser" Bewerkt: 14 november 2012 door IV4LIFE Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Eerste waar ik aan denk bij dieren als honden etc in GTA is ze puur voor de fun afknallen. :$ Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 De openingsscene is ook prachtig, vanop het Griffith Observatorium. Daar wil ik wel een screencap van om nader te bestuderen. De villa mag er zeker ook zijn. Maar goed, tijd voor ronde 3 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 trevor lijkt ook wel een heel klein beetje op ray machowski als die boos is Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Whahahhaa, heb hem kunnen kijken voordat de site plat ging. whahahaha Ik ook Was aant refreshen én had klok vooruit gezet Ik kwam zonder truuks gewoon toen de timer op 0 sprong gewoon nog op de R* site en heb de trailer zonder laad problemen kunnen kijken!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Tomato Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Suuuuuper zalig gewoonweg, dit spel koop ik. Er zit weer leven in GTA. Los Santos bruist, de wijken hebben karakter en natuurlijk de phrase :"That's Trevor, my best friend, that's Franklin, the son that I always wanted." vat zowat het gehele drie-hoofdpersonages-idee samen. Bewerkt: 14 november 2012 door Tomato Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Suuuuuper zalig gewoonweg, dit spel koop ik. Er zit weer leven in GTA. Los Santos bruist, de wijken hebben karakter en natuurlijk de phrase :"That's Trevor, my best friend, that's Franklin, the sun that I always wanted." vat zowat het gehele drie-hoofdpersonages-idee samen. 'De zon die ik altijd wou'? Wel wel De quote die ik onthoud van de trailer: 'Let's bounce!' 'Bounce... we're bouncing, eh?' Mooie muziek trouwens. De stem van Franklin komt mij bekend voor... Bewerkt: 14 november 2012 door thebig Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Het heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is er eindelijk! De tweede trailer van GTA V!
http://www.rockstargames.com/videos/video/10261
De muziek die erin voorkomt is Stevie Wonder - Skeletons.
De screencaps van de trailer zijn geüpload door Hanneswasco. Deze kan je hier bekijken.
Discussies kunnen in het GTA V: Media-subforum worden gepost.
De Big Ear is terug!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites