Volgers 0 GTAV Trailer 2 online! Door Dutchy3010, 14 november 2012 Bericht rapporteren Het heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is er eindelijk! De tweede trailer van GTA V! http://www.rockstargames.com/videos/video/10261 De muziek die erin voorkomt is Stevie Wonder - Skeletons. De screencaps van de trailer zijn geüpload door Hanneswasco. Deze kan je hier bekijken. Discussies kunnen in het GTA V: Media-subforum worden gepost. De Big Ear is terug! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
rickry3 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 http://www.youtube.com/channel/SW1YWTSkXWEBE nog is nieuwe screenshots Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Deze trailer is echt geweldig... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Het ging meer dan tijd gaan worden, maar het wachten was zeker de moeite waard. Ik krijg nu meer om meer zin om deze game te spelen, en dan te zeggen dat de PC versie wss pas maanden later zal komen. In ieder geval hoop ik dat de game even vet zal zijn, als hier wordt voorgesteld. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Tomato Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Suuuuuper zalig gewoonweg, dit spel koop ik. Er zit weer leven in GTA. Los Santos bruist, de wijken hebben karakter en natuurlijk de phrase :"That's Trevor, my best friend, that's Franklin, the sun that I always wanted." vat zowat het gehele drie-hoofdpersonages-idee samen. 'De zon die ik altijd wou'? Wel wel De quote die ik onthoud van de trailer: 'Let's bounce!' 'Bounce... we're bouncing, eh?' Mooie muziek trouwens. De stem van Franklin komt mij bekend voor... ja klein foutje, maar aangepast. En ja die stem doet me zooooo aan CJ denken. Bewerkt: 14 november 2012 door Tomato Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Zoon: "Okay let's bounce" Micheal: "Bounce? Were bouncing now...?" Best line ever... Bewerkt: 14 november 2012 door Redfire18 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Hanneswasco is druk bezig met het uploaden van de Screencaps van de tweede GTA V trailer. De eerste 250 kan je nu hier bekijken. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
punx69 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 hoe vet hoe vet 10 keer achter elkaar kijken Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Niet veel nieuws onder de zon, maar ze weten wel een sfeertje te scheppen zeg. Heerlijke trailer. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Hanneswasco is druk bezig met het uploaden van de Screencaps van de tweede GTA V trailer. De eerste 250 kan je nu hier bekijken. *spurt naar de galerij om de openingsscene te bestuderen* Ow, eerst nog eens de trailer bekijken Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ow yeah, Cluckin' Bell is terug. En de seksistische grappen van R*, zie de raket in de scene waar Trevor een trein opklimt + een Tow Truck Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Massimo_Bruno Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 HOLY **** , prachtige trailer en die Michael doet me HEEL erg aan Tony Soprano denken... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
MCHage Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Veel beter dan dit kan een GTA game niet worden en dan heb ik alleen nog maar de trailers gezien Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Hanneswasco is druk bezig met het uploaden van de Screencaps van de tweede GTA V trailer. De eerste 250 kan je nu hier bekijken. Met dank aan Hanneswasco, staan nu alle Screencaps online, en zijn hier te bekijken! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Hannes, held die je d'r bent. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 En nu eens in detail gaan analyseren hoe de mond van Michael dicht kan gaan. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Het heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is er eindelijk! De tweede trailer van GTA V!
http://www.rockstargames.com/videos/video/10261
De muziek die erin voorkomt is Stevie Wonder - Skeletons.
De screencaps van de trailer zijn geüpload door Hanneswasco. Deze kan je hier bekijken.
Discussies kunnen in het GTA V: Media-subforum worden gepost.
De Big Ear is terug!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites