Volgers 0 GTAV Trailer 2 online! Door Dutchy3010, 14 november 2012 Bericht rapporteren Het heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is er eindelijk! De tweede trailer van GTA V! http://www.rockstargames.com/videos/video/10261 De muziek die erin voorkomt is Stevie Wonder - Skeletons. De screencaps van de trailer zijn geüpload door Hanneswasco. Deze kan je hier bekijken. Discussies kunnen in het GTA V: Media-subforum worden gepost. De Big Ear is terug! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Al voor de release van GTA: SA hier op het forum aanwezig, en sinds dien iedere trailer met open mond gekeken, en jawel hoor, Rockstar flikt het hem weer. Jeeeezus wat een beelden.. Kan echt niet wachten tot we meer van deze game te zien krijgen. Ook het wachten tot het zelf kunnen spelen ervan gaan een hel worden... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 He´s so nice Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 GTA V...................................... geef mij................... GTA V...................... ik............... heb het nodig......................... GTA V........... GTA VVVV!!!! Oh, heeft er niemand dan een glaasje GTA V???? Geef dan ook maar aan mij door!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Supergaaf!!!! En nu nog een keuze zien te maken in die poll.... Moeilijk! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Iemand er al achter welk liedje er wordt gedraaid? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Tomato Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Iemand er al achter welk liedje er wordt gedraaid? Stevie Wonder - Skeletons Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Geweldige trailer. Weliswaar weinig van de verhaallijn te bespeuren, maar we maken in ieder geval goed kennis met de hoofdpersonage's. Wat is Trevor toch een badass zeg. Iemand er al achter welk liedje er wordt gedraaid? https://www.youtube.com/watch?v=RX_v0yz7Ebo Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 M'n halve klas zit nu die trailer te kijken :X Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Aah, achter Skeleton was ik zelf al gekomen (na goed luisteren), maar Stevie vond ik niet Bewerkt: 14 november 2012 door thebig Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Tomato Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Iemand er al achter welk liedje er wordt gedraaid? Stevie Wonder - Skeletons EDIT:Er wordt hier zo snel gereageerd dat mijn reactie te laat kwam Bewerkt: 14 november 2012 door Tomato Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Sjaakswabber Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Alleen nog steeds geen releasedatum, dat is dan wel een beetje jammer. Voor de rest ziet het verhaal er goed uit in deze trailer, grafisch niet echt vooruitgang. Maar daar tegen over staan wel erg vette voertuigen en een enorme wereld aan Sidemissies. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Harstikke gaaf deze game gaat het zeker worden en benieuwd hoe snel de storyline gaat uitgespeeld worden voor de PC en ps3 en waneer die te downloaden is op gtaforum.nl Oftewel ROCKSTAR KOM OP MET GTA V EN ROCK DE 3E TRAILER JULLIE ZIJN TOCH NIET VOOR NIETS ROCKSTARS Haha sorry voor die hoofdletters maar ben gewoon helemaal in gta mood Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Het liefst zou ik hier mijn vreugde uiten in het plaatsen van 10000 smiley's. Maar wel een supervette trailer! Zeer geïnteresseerd in het vervolg en ik kan alleen maar WOAAAAAAAAAAHHHHHHH uitbrengen!!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Alles is hier al gezegd eigenlijk: supervette trailer! Rockstar heeft weer z'n best gedaan om iets fatsoenlijks neer te zetten. De trailer laat veel van Los Santos en de hoofdpersonages zien. En die graphics, man... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Wat een ge-wel-die trailer!! Waar ik me wel echt over verbaasde was dat de trailer exact om 17:00u online stond en het vloeiend deed! Ik had een dramatisch scenario verwacht waarin het halve forum plat zou liggen vanwege de drukte. Complimenten aan de crew die dit zo goed gefaciliteerd hebben! Wel irritant dat het wachten op GTA V nu nog moeilijker zal worden, het ziet er allemaal zo gaaf uit! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Het heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is er eindelijk! De tweede trailer van GTA V!
http://www.rockstargames.com/videos/video/10261
De muziek die erin voorkomt is Stevie Wonder - Skeletons.
De screencaps van de trailer zijn geüpload door Hanneswasco. Deze kan je hier bekijken.
Discussies kunnen in het GTA V: Media-subforum worden gepost.
De Big Ear is terug!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites