Volgers 0 GTAV Trailer 2 online! Door Dutchy3010, 14 november 2012 Bericht rapporteren Het heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is er eindelijk! De tweede trailer van GTA V! http://www.rockstargames.com/videos/video/10261 De muziek die erin voorkomt is Stevie Wonder - Skeletons. De screencaps van de trailer zijn geüpload door Hanneswasco. Deze kan je hier bekijken. Discussies kunnen in het GTA V: Media-subforum worden gepost. De Big Ear is terug! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Mag ik even? :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: Dank u. Na 10x de trailer bekijken is het nog steeds awesome!!!!! Bewerkt: 14 november 2012 door Dipsie8 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Strakke trailer, heeft mijn interesse wel gewekt. Ben zeer benieuwd naar de game! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Prachtige trailer zeg, auto's, boten, vliegtuigen, dieren etc allemaal leuk om te bekijken. Alleen qua graphics vind ik het niet zo indrukwekkend, wel mooi maar geen waow effect. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik heb er geen woorden voor! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Het heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is er eindelijk! De tweede trailer van GTA V! Is die eerste trailer echt al zo lang geleden? De tijd gaat snel zeg. Maar nu kan ik echt niet meer wachten tot die uitkomt, alles ziet er zo geweldig uit. Het spel ziet er echt 10 keer mooier uit las GTA IV en ik kan echt niet wachten om de map te verkennen. Ik ben vooral benieuwd of ik CJ zijn huis zal kunnen vinden! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Heerlijke trailer. De actie, de gesproken teksten en die hond Ik heb hier zeker heel veel zin in. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Vette trailer. Deze wordt gewoon nog beter dan San Andreas! Lol en al dat spektakel, Franklin die uit een auto springt, Trevor die dat huis in brand steekt, de zoon van Michael die aan die mast van de boot hangt... Can't wait! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Nstyle08Z Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Vette trailer. Deze wordt gewoon nog beter dan San Andreas! Lol en al dat spektakel, Franklin die uit een auto springt, Trevor die dat huis in brand steekt, de zoon van Michael die aan die mast van de boot hangt... Can't wait! Het geilste van die trailer is hoe die gozer uit zijn auto springt, dat zou nog de reden kunnen zijn waarom ik het spel zou kopen, zo awesome is het. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Eindelijk! Het was het wachten zeker waard. De vragen die ik had zijn allemaal beantwoord en/of bevestigd. Honden, de drie personages die elkaar kunnen ontmoeten, de acties, alles wat ik graag had willen zien. Ik kan niet wachten tot hij eindelijk uitkomt en ik hem kan kopen. Rockstar - YOU ROCK! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Mooie trailer, maar qua graphics is het niet bepaald schitterend. Lage schermresolutie, lage kwaliteit textures en geen AA. Verder wel een gave trailer. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Nstyle08Z Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Mooie trailer, maar qua graphics is het niet bepaald schitterend. Lage schermresolutie, lage kwaliteit textures en geen AA. Verder wel een gave trailer. Volgens mij heb je een computer van NASA nodig als je het spel op ultra wilt spelen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 En zeggen dat ik de trailer van de Rockstar site om 2 voor 5 in HD heb kunnen downloaden aan ongeveer 1 MB/s. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 15 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 15 november 2012 Mooie trailer. Ik heb zeker zin om dit spel te spelen. Kan echt niet wachten. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 15 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 15 november 2012 al die GTA V reacties in die Stevie Wonder video. helft weet niet eens wie Stevie Wonder is. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
gortig Geplaatst: 15 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 15 november 2012 ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik word gek : wtf laat dat spel gauw komen!!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Het heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is er eindelijk! De tweede trailer van GTA V!
http://www.rockstargames.com/videos/video/10261
De muziek die erin voorkomt is Stevie Wonder - Skeletons.
De screencaps van de trailer zijn geüpload door Hanneswasco. Deze kan je hier bekijken.
Discussies kunnen in het GTA V: Media-subforum worden gepost.
De Big Ear is terug!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites