.Sharingan Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Herken je bepaalde plekken of zie je verwijzingen uit de 2e GTAV trailer? Post ze hier! Aangezien er nog geen topic over is, neem ik de vrijheid! De laatste scene lijkt mij deze plek. Ik moest er meteen aan denken, omdat ik er altijd faal in een MTA race! Click here to view the SnapMap Bewerkt: 14 november 2012 door .Whoopdidoo. Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Ik herken zeker de plek waar de trein midden in de straat rijd, dat is in de buurt van Grove Street en je kan ook de arena zien liggen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Jup, en volgens mij is die scene op die motor met ontploffende auto's op de achtergrond ten noorden van LS in SA, die snelweg richting Las Venturas... En die plek waar ze ontmoeten met die heli is volgens mij vlakbij het Vinewood-bord Bewerkt: 14 november 2012 door _Night-Men_ Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 The Big Ear bij het stukje met de kroeg waar PisWasser geschonken wordt. Reageren
ajaxjeroenajx Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 pic.twitter.com/oZuQ8P2X Hier zie je hoe groot Los Santos is.. Reageren
Tomato Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Daar waar Micheal op het bankje zit, zit ie net aan Santa Monica beach , in het volgende shot zie je de pier op de achtergrond. Nu enkel me reuzenrad EN rollercoaster. Bewerkt: 15 november 2012 door Tomato Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 <----- .....rk Railya®d De plek voor vervallen treinen Reageren
thebig Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Ik heb even verder gezocht voor je, wat ik vond op wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Rail_yard Daar staat een foto van Los Angeles met erbij: Yard for Amtrak equipment, located next to the Los Angeles River. Ik geloof dat de brug die je buiten ziet er eentje is die over de Los Santos River loopt. Amtrak is een spoorwegcorporatie. Misschien kunnen die laatste letters dus daarvan zijn, maar heb het bewuste plekje nog niet gevonden op google maps. Hier is het, geef dit in op google maps: 34.023299,-118.225385 Naar wat ik ervan begrijp is een Railyard geen treinkerkhof, maar een sorteerstation. Bewerkt: 14 november 2012 door thebig Reageren
Nyltje Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Ik denk dat 1:02 - 1:05 een missie is. Ik denk ook dat het liedje dat je hoort een liedje op de radio zal zijn. Reageren
p-p Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Ik hoop dat het op de radio komt! Reageren
ajaxjeroenajx Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Er is trouwens ook een tweede vliegveld gespot! Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 november 2012 Rapport Geplaatst: 16 november 2012 Goed. Ik heb geprobeerd de trailer zo nauwkeurig mogelijk te bekijken en ik zag onder andere dit. Aan de rechterkant is niet één Big Ear te zien, maar twee. Nieuwe keten in GTA V? ´t Is misschien niet veel, maargoed. Reageren
p-p Geplaatst: 16 november 2012 Rapport Geplaatst: 16 november 2012 Is dat niet iets met de naam 'atom', Nederlands 'atoom'? Het teken boven het restaurant lijkt een beetje daarop. Overigens ben ik geen kenner van de scheikunde, dus ik kan het best fout hebben Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 november 2012 Rapport Geplaatst: 16 november 2012 Goed. Ik heb geprobeerd de trailer zo nauwkeurig mogelijk te bekijken en ik zag onder andere dit. Aan de rechterkant is niet één Big Ear te zien, maar twee. Als je goed kijkt, zijn het er zelfs vier. Reageren
thebig Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Is dat niet iets met de naam 'atom', Nederlands 'atoom'? Het teken boven het restaurant lijkt een beetje daarop. Overigens ben ik geen kenner van de scheikunde, dus ik kan het best fout hebben Het lijkt me inderdaad de nieuwe keten waarvan de camion in trailer 1 (en trailer 2 ook heb ik gehoord) is voorbij gereden. Atom Burger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.