Zeaas Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 wauw, echt netjes gemaakt door degene van gtaforums.com Ben heel erg benieuwd wie er de dichtst bij zit met de orignele Reageren
thebig Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 Ik denk dat het nog wel enigszins gaat lijken op de kustlijn van Zuid-Californië, dus geloof ik niet dat het veel op bovenstaande kaart gaat lijken. De andere komt dichter in de buurt, maar daar vind ik er weer net teveel bergen opstaan. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 Ziet er een zeer interessant kaartje uit, maar toch wel wat verschillend met het vorige... Ja dat wordt wel interessant om bij de release te kijken welke er het dichtste bij zat. Moet wel veel werk zijn om al die screens te analyseren om er een volledige kaart van te maken Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 Ziet er inderdaad heel erg goed uit maar ik krijg toch niet echt het idee dat het groter is als San Andreas, IV en Red Dead Redemption bij elkaar. Reageren
Davedavy Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 xxx Super mooi. Maar wel zo netjes om er een bron bij te zetten, anders lijkt het net alsof je het zelf hebt gemaakt. De ©opyright staat in de foto Die foto heb ik van een ander forum van een gebruiker die hem ook weer ergens vandaan heeft en dat weet ik weer niet >>> Door Dutchy3010: Right, niet gezien. Toch graag een linkje naar waar je hem vandaan hebt. <<< Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 Zeer mooi gedaan, alleen denk ik dat deze map niet zo geografish goed gelegen is (Klax op een eiland?) Maar toch leuk dat je nu een beeld kunt maken van de map. Reageren
Grandlordm Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 (bewerkt) Als je die map 90° tegen de klok in draait en dan het westen tegenover het oosten spiegelt ziet dit er wel goed uit. In het echt ligt de salton sea ook in het zuidwesten en Los Santos ligt in het zuiden van de map:p Op gtaforums.com werd ook al aangetoond dat de gevangenis (hier rechtsboven) en het vliegveld (linksonder) in de zelfde richting liggen tov Los Santos, namelijk in vanuit Los Santos achter het Vinewood sign. Bewerkt: 23 november 2012 door Grandlordm Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.