BOUDY Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Beste mensen, Ik zit vast in het laatste level. Ik moet voordat ik tel krijg en op die rode stip kan staan wat GANGSTERS verzamelen maar ik vroeg me af hoeveel je wel niet moet verzamelen. Ik had er 8 en toen zei hij dat ik nog meer mensen moest hebben. Is hier iets voor of doe ik het verkeerd. Help mij! Groet, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuyt Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Beste mensen,Ik zit vast in het laatste level. Ik moet voordat ik tel krijg en op die rode stip kan staan wat GANGSTERS verzamelen maar ik vroeg me af hoeveel je wel niet moet verzamelen. Ik had er 8 en toen zei hij dat ik nog meer mensen moest hebben. Is hier iets voor of doe ik het verkeerd. Help mij! Groet, http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=RLS_C3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BOUDY Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Beste mensen,Ik zit vast in het laatste level. Ik moet voordat ik tel krijg en op die rode stip kan staan wat GANGSTERS verzamelen maar ik vroeg me af hoeveel je wel niet moet verzamelen. Ik had er 8 en toen zei hij dat ik nog meer mensen moest hebben. Is hier iets voor of doe ik het verkeerd. Help mij! Groet, http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=RLS_C3 Ja thanks maar voordat ik de missie wil spelen moet ik dus GANGERS verzamelijk is word geen eens gebeld en zie niets op de radar. Wel staat er in de begin buurt het rode licht maar dan geeft hij aan dat ik meer gangsters moet zoeken die meedoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Beste mensen,Ik zit vast in het laatste level. Ik moet voordat ik tel krijg en op die rode stip kan staan wat GANGSTERS verzamelen maar ik vroeg me af hoeveel je wel niet moet verzamelen. Ik had er 8 en toen zei hij dat ik nog meer mensen moest hebben. Is hier iets voor of doe ik het verkeerd. Help mij! Groet, http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=RLS_C3 Ja thanks maar voordat ik de missie wil spelen moet ik dus GANGERS verzamelijk is word geen eens gebeld en zie niets op de radar. Wel staat er in de begin buurt het rode licht maar dan geeft hij aan dat ik meer gangsters moet zoeken die meedoen. Je moet voldoende respect hebben om deze missie te kunnen doen. Respect krijg je door gebieden te veroveren.De missies heb je al gehaald behalve de laatste natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 dude, gangsters, weet je zeker dat je neit meer gebieden moet inemen? je moet 35% van alle gebieden inemen.., je kan zien bij stats hoeveel gebied je hebt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Nee,hij zit aan de voorlaatste missie. Ik recruteerde 3 gangmembers.Dan moet je zin je auto laten kruipen en naar de aangeduide plaats rijden en vechten met vagos. En naar de aangeduide plaats rijden en vechten met vagos. Best wel moeilijke missie. En ondertussen paar tips: -Gebruik een goed wapen en zorg dat je een rocket launcher meehebt om op da vagos auto te schieten. -Blijf dicht bij Cesar. Bewerkt: 11 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommeke Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Hoe krijg je weer Gang Members? op de pc. Ik weet dat je rechterklik moet doen en zorgen dat er een groen pijtlje staat . Maar hoe krijg je ze in je "bezit"? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommeke Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Hoe krijg je weer Gang Members? op de pc. Ik weet dat je rechterklik moet doen en zorgen dat er een groen pijtlje staat . Maar hoe krijg je ze in je "bezit"? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Met de g of h toets. Probeer de volgende keer 1 post te posten maar ik denk dat je het per ongeluk gedaan hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Volgens mij bedoelt-ie dat er wel een rode markering is bij Sweet's huis, maar als je geen genoeg gebieden hebt zegt die idd zoiets van" you need more gangterretorries(ofzoiets :lol: )..." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ja bij mij kwam er iets op van you did'nt have enough terroties ik veroverde er nog en de missie ging maar je kan beter in 1 keer alles doen met een tank dat gaat goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.