SpacyColours Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Type: Avatar Stijl: Spacy Grootte: Maximale Hoi. Al jaren zoek ik naar een mooi plaatje van één bol die bestaat uit 1/3 zon, 1/3 maan en 1/3 aarde. De grenzen vormen een peace sign. Het is een symbool wat erg bij me past en ik zelfs misschien ooit wil laten tatooëren. Maar ik zie nergens wat. Wil iemand het voor me maken? Je kan deze gebruiken: Misschien kan iemand nog een zon vinden die wat realistischer is, maar anders is deze ook goed. Ik wil graag dat die drie bollen in elkaar worden verenigd. En wel zo: Wel graag zo recht en gelijk mogelijk (wat mij dus al niet lukt in Paint). Waar ik die A heb neergezet moet dus een stuk Aarde, bij de S een stuk zon en bij de M een stuk maan. En dan de scheiding ertussen zo realistisch mogelijk. Dus geen lijn ertussen of zo, maar echt dat het één bol lijkt. Alvast bedankt!
Kloep Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Geplaatst: 15 november 2012 Gave opdracht! Ik ga voor je aan de slag. Edit: Ik hoop dat dit een beetje is wat je in gedachten had. Anders hoor ik het wel.
SpacyColours Geplaatst: 15 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2012 Prachtig, dank je wel man. =D Hij is goed gelukt. Mag ik hem ook op een ander forum gebruiken als avatar, naast deze uiteraard?
Kloep Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Geplaatst: 15 november 2012 Mooi dat je er blij mee bent. Je mag hem gebruiken daar waar jij hem wilt gebruiken.
Recommended Posts