p-p Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Bij deze de twee screenshots die door IGN zijn vrijgegeven voor woensdag 14 november. Eentje is reeds bekend bij ons, maar de andere is wel nieuw! @Dutchy: ik post deze screens nu nog maar even hier. Ik neem aan dat ze dan daarna bij het screens/trailers-topic worden geplaatst? Bewerkt: 14 november 2012 door p-p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Laatste is een screencap uit de trailer volgens mij. Bewerkt: 14 november 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 14 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 Nee, want deze komt niet letterlijk zo voor. Trevor wordt van een afstandje 'gefilmd' terwijl hij wegloopt, maar de setting is zeker wel bekend natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2012 Die eerste is al langer bekend, zie de GTAGames galerij: http://www.gtagames.nl/uploads/gallery/category_147/gallery_1_147_359636.jpg Die tweede zal ik toevoegen. Maar is eigenlijk niets nieuws onder de horizon... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2012 Die tweede is gewoon dat stuk wat we ook in de trailer hebben gezien. Helaas niks 'echt' nieuws dus. Als ze nu alleen maar screenshots gaan posten van scenes die we in de trailer hebben zien voorkomen zou dat een beetje jammer zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.