Dutchy3010 Geplaatst: 16 november 2012 Rapport Geplaatst: 16 november 2012 Nou, ik hoopte dat in ieder geval niet, MP. Verder super mooi om te zien natuurlijk, thanks voor het posten PW. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 16 november 2012 Rapport Geplaatst: 16 november 2012 Wow sommige mensen hebben echt niks te doen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 november 2012 Rapport Geplaatst: 16 november 2012 Waarom hebben ze gelijk niks te doen. Je hebt mensen die studeren video bewerking of iets in die richting en die doen dat soort dingetjes gewoon om te oefenen. Reageren
PrioX Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Misschien hoort het niet echt bij het topic onderwerp. Maar Patrick Brown is weer aan de teken tafel gaan zitten. Het resultaat: Reageren
xoex23 Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 (bewerkt) Ik snap niet hoe die gast het voor elkaar krijgt, telkens weet hij weer een goeie tekening neer te zetten. Aan de ene kant is het simpel aan de andere kant weer niet. Wat ik leuk vindt aan de tekening is dat je echt door kan kijken naar boven, en dat daar dan ook nog een vliegtuig is te zien. Eigenlijk verdient die man al een galerij. Bewerkt: 26 november 2012 door xoex23 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Zijn afbeeldingen vind ik echt fantastisch. Ik zou willen dat ik dat soort dingen ook kon creëren maar dat kan ik helaas niet. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Aan de ene kant is het simpel aan de andere kant weer niet. Langs welke kant is het simpel? Ik zie geen kant waarop dit simpel is, hoor. Super mooie tekening! Vind het altijd erg leuk om zijn artwork te bekijken. Als je het voor de vijfde keer ziet, zie je nog nieuwe dingen! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 @ Dutchy: xoex23 bedoelt de achterkant, die was simpel. Draai hem maar eens om. Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 wel mooi dat zo in delen uit elkaar halen, ben benieuwd hoe ie het gemaakt zou hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.