IcePhac Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 5 juni was mijn verjaardag, en de dag dat ik eindelijk het spel kreeg. Vlug installeren natuurlijk en daar begon het gedonder. Hij start het spel heel goed en snel. Ik ga naar new game en na ong. 50% van het laden ben ik terug in windows zonder een melding en windows geluid. De dingen die ik al geprobeerd heb zijn: Directx van 9.0c naar 8.0 en 9.0b Resolutie laagst en geluid uit Nieuwe video drivers Bestanden gecontroleerd. Spelen met crack (zonde) Kep een AMC athlon 1GHZ Nvidia fx5200 128 MB 512 MB ram Ik hoop dat iemand een idee heeft. Hij gaf tijdens de installatie aan dat hij problemen had met de volgende files: gta3.img /steams/BEAST gta_int.img /streams/co /streams/RG /streams/TK /SFX/SPC_FA /SFX/SPC_GA Maar toen ik op nergeren drukte ging hij gewoon door en ze staan ook in de map van GTA. De melding was: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) De warning zegt dat de cd niet goed is. Je kan terug naar de winkel gaan voor een omruil. Oja hij kan natuurlijk ook vies zijn. Controleer de opp van de cd eens. Bewerkt: 11 juli 2005 door Robin64 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IcePhac Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Dit is mijn 2e dvd al. Als ik een fout krijg met install probeer ik t niet eens, maar haal ik gelijk een nieuwe. Dus dat kan het niet zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 hmm t kan ook je dvd speler zijn.. de crc error geeft aan dat het bestand niet goed is gekopieerd, dit kan komen door een foute disc maar het kan ook komen doordat de disc verkeerd wordt gelezen, als bijv. de lens van de dvd-speler niet goed meer is of misschien zelfs de drivers Controleer of er voor je dvd speler toevallig nog nieuwere drivers zijn en probeer evt jouw disc bij iemand anders te installeren, als het daar wel zonder fouten lukt dan ligt het in ieder geval niet aan de disc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IcePhac Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 De files waarbij hij de melding geeft staan wel goed kopieerd in de map, zelfs met de juiste grote! Is er niemand die dit probleem kent of ook gezien heeft. Moet ik erbij zetteh of update? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ook al hebben ze dezelfde grootte, het kan alsnog zijn dat het bestand verkeers is gekopieerd. Als er in een bestand in plaats van een 0 een 1 staat dan kan de hele file al corrupt raken. Als de bestanden goed waren gekopieerd dan had er denk ik ook geen foutmelding gestaan... probeer anders om de files die problemen geven op de cd op te zoeken en deze handmatig te kopieren naar de map waar ze moeten staan... misschien als je het handmatig doet dat er geen foutmelding komt en volgens is het beter om directx 9.0c te hebben dan 8 of 9.0b, aangezien dit een minimale systeemeis is. In een eerdere versie van DirectX heb je meer kans op fouten dan met de nieuwe. Ik denk echter niet dat dit iets helpt aan het probleem van de corrupte bestanden, dat moet ergens anders aan liggen Heb je ook al geprobeerd om 'em op een andere pc te installeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) ik heb het zelfde probleem echt iritant heb 2 keer geruild maar nog steeds ik heb ook op en andere computer en alle s wat je moet hebben is goed zelfs beter <_< uhm... bij mij kan je het niet kopieeren er staat dan het kenmerk van de cd is = aleen lezen. :angry: Bewerkt: 12 juli 2005 door damos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) dirext 9.0b te slecht om het spel te spelen? sorry voor dubbel post Bewerkt: 4 augustus 2005 door Shin Chan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capten Barbossa Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) is de verzorgings kast van de computer soms kapot ? ik had het ook een keer en heb ik hem van de oude computer er ingezet toen kreeg ik de crc ik moest een nieuwe computer kopen. het kan ook liggen aan de geluidskaart Bewerkt: 1 augustus 2005 door tenpenny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.