Jump to content

+- 50% na loading terug bij af

IcePhac

Recommended Posts

5 juni was mijn verjaardag, en de dag dat ik eindelijk het spel kreeg. Vlug installeren natuurlijk en daar begon het gedonder.

Hij start het spel heel goed en snel. Ik ga naar new game en na ong. 50% van het laden ben ik terug in windows zonder een melding en windows geluid.

De dingen die ik al geprobeerd heb zijn:

Directx van 9.0c naar 8.0 en 9.0b

Resolutie laagst en geluid uit

Nieuwe video drivers

Bestanden gecontroleerd.

Spelen met crack (zonde)

Kep een AMC athlon 1GHZ

Nvidia fx5200 128 MB

512 MB ram

Ik hoop dat iemand een idee heeft.

Hij gaf tijdens de installatie aan dat hij problemen had met de volgende files:

gta3.img

/steams/BEAST

gta_int.img

/streams/co

/streams/RG

/streams/TK

/SFX/SPC_FA

/SFX/SPC_GA

Maar toen ik op nergeren drukte ging hij gewoon door en ze staan ook in de map van GTA.

De melding was:

naamloos.JPG

Delen op andere websites

De warning zegt dat de cd niet goed is. Je kan terug naar de winkel gaan voor een omruil.

Oja hij kan natuurlijk ook vies zijn. Controleer de opp van de cd eens.

Bewerkt: door Robin64
Delen op andere websites

hmm t kan ook je dvd speler zijn.. de crc error geeft aan dat het bestand niet goed is gekopieerd, dit kan komen door een foute disc maar het kan ook komen doordat de disc verkeerd wordt gelezen, als bijv. de lens van de dvd-speler niet goed meer is of misschien zelfs de drivers

Controleer of er voor je dvd speler toevallig nog nieuwere drivers zijn en probeer evt jouw disc bij iemand anders te installeren, als het daar wel zonder fouten lukt dan ligt het in ieder geval niet aan de disc

Delen op andere websites

De files waarbij hij de melding geeft staan wel goed kopieerd in de map, zelfs met de juiste grote! Is er niemand die dit probleem kent of ook gezien heeft. Moet ik erbij zetteh of update?

Delen op andere websites

Ook al hebben ze dezelfde grootte, het kan alsnog zijn dat het bestand verkeers is gekopieerd. Als er in een bestand in plaats van een 0 een 1 staat dan kan de hele file al corrupt raken. Als de bestanden goed waren gekopieerd dan had er denk ik ook geen foutmelding gestaan...

probeer anders om de files die problemen geven op de cd op te zoeken en deze handmatig te kopieren naar de map waar ze moeten staan... misschien als je het handmatig doet dat er geen foutmelding komt

en volgens is het beter om directx 9.0c te hebben dan 8 of 9.0b, aangezien dit een minimale systeemeis is. In een eerdere versie van DirectX heb je meer kans op fouten dan met de nieuwe. Ik denk echter niet dat dit iets helpt aan het probleem van de corrupte bestanden, dat moet ergens anders aan liggen

Heb je ook al geprobeerd om 'em op een andere pc te installeren?

Delen op andere websites

ik heb het zelfde probleem echt iritant heb 2 keer geruild maar nog steeds ik heb ook op en andere computer en alle s wat je moet hebben is goed zelfs beter <_<

uhm... bij mij kan je het niet kopieeren er staat dan het kenmerk van de cd is = aleen lezen. :angry:

Bewerkt: door damos
Delen op andere websites

• 3 weken later...

is de verzorgings kast van de computer soms kapot ?

ik had het ook een keer en heb ik hem van de oude computer er ingezet toen kreeg ik de crc ik moest een nieuwe computer kopen.

:bonk:

het kan ook liggen aan de geluidskaart

:gaap:

Bewerkt: door tenpenny
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...