Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1983211

Ik hoor wat mensen praten hier over openbaar vervoer. In gta IV heb ik zelden een taxi gebruikt. Ik heb misschien 2x een metro gebruikt in gta IV en dat vond ik gelijk waardeloos.

Ik ken zowat geen openbaar vervoer in gta. Alleen maar waar het spel echt voor is. Grand Theft Auto!! :D

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 8.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
comment_1983249

De derde screen doet me jeelerg denken aan Gta SA aan de laatste missie,

waarbij sweet een een brandweerwagen hangt dat is ook zo`n vette missie.

hopelijk kan je hier ook auto en andere dingen vast pakken.

Geplaatst:
comment_1983260

waarbij sweet een een brandweerwagen hangt dat is ook zo`n vette missie.

Dat dacht ik ook gelijk toen ik het zag, inderdaad. :Y End of the Line :D

Geplaatst:
comment_1983362

Die trein doet mij aan iets anders denken: tientallen topics "Hoe moet wrong side of the track?"

Een prachtige stad waar ik zeker uren in kan ronddwalen en dan nog lang niet uitgekeken ben.

Geplaatst:
comment_1983401

Tot nu toe heb ik Grove street nog nul keer gezien. Ik hoop dat bij de derde trailer meer over verteld wordt of een screenshot, dat is ook goed. :)

Geplaatst:
comment_1983451

Ik vraag me af of ze Grove Street terug zullen laten keren op de manier zoals we gewend zijn. Met het mooie ronde plein en die lijkt op die van San Andreas als Easter Egg?

Geplaatst:
comment_1983519

Mij beviel de taxiritten in deel 4 ook niet. taxi chauffeur reed werkelijk tegen alles aan dus dat was een eenmalige actie. Dan rij ik liever zelf wel weer.

Geplaatst:
comment_1983749

Die kon je inderdaad doorspoelen en dat deed ik ook altijd wel. Ga er vanuit dat dit in GTA V weer kan. Al ben ik bang dat dat dure taxiritjes gaan worden asl je aan de andere kant van de stad / gebied moet zijn. Als het gebied echt zo groot is als Rockstar Games zegt.

Geplaatst:
comment_1983754

Meer om te zien dus! In GTA IV zag je alleen maar auto's, auto's en nog eens auto's. Los Santos biedt uitgestrekte landschappen die waarschijnlijk ook rustige wegen hebben. :puh: En ik denk dat het ook wel leuk zal zijn om met de taxi van de ene naar de andere kant te gaan. Het is in ieder geval één van de dingen die ik ook uit ga proberen. :)

Ik denk dat het met de bus helemaal een hel is. Zeker als je iedere keer moet overstappen en bij vrijwel iedere halte moet stoppen. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1983758

Ik denk dat het met de bus helemaal een hel is. Zeker als je iedere keer moet overstappen en bij vrijwel iedere halte moet stoppen. :7

Weak minded mortal... Ik weet niet of jij ooit in de bus zit, maar die dingen stoppen dus echt niet bij elke halte he, en het zal wel zo gescript zijn dat er dan haast niemand opstapt of erafmoet, en dat dat ding haast linea recta doorrijd naar jou bestemming. 't Geeft een kijk op het leven van de bewoners, zoals dat de Metro ook deed in IV. Ik reisde er graag mee, beetje kijken tijdens het reizen.

Geplaatst:
comment_1983759

Weak minded mortal... Ik weet niet of jij ooit in de bus zit, maar die dingen stoppen dus echt niet bij elke halte he, en het zal wel zo gescript zijn dat er dan haast niemand opstapt of erafmoet, en dat dat ding haast linea recta doorrijd naar jou bestemming. 't Geeft een kijk op het leven van de bewoners, zoals dat de Metro ook deed in IV. Ik reisde er graag mee, beetje kijken tijdens het reizen.

Ja, hier zou de bus een mooie aanvulling op kunnen geven.

Al blaas ik liever voorbij in een Bufallo :sigaar:

Geplaatst:
comment_1983826

De stad ziet er geweldig uit, vooral de details die erin verwerkt zitten door Rockstar. De stad ziet er wederom weer geweldig uit, het verschil tussen rijk en arm wordt enorm goed weergegeven. Een hele stad verwerkt in een game, Rockstar doet het gewoon!

Geplaatst:
comment_1983860

Meer om te zien dus! In GTA IV zag je alleen maar auto's, auto's en nog eens auto's. Los Santos biedt uitgestrekte landschappen die waarschijnlijk ook rustige wegen hebben. :puh: En ik denk dat het ook wel leuk zal zijn om met de taxi van de ene naar de andere kant te gaan. Het is in ieder geval één van de dingen die ik ook uit ga proberen. :)

Als er weer net zo'n trofee / achievement in zit als bij Grand Theft Auto IV dan weet ik wel zeker dat iedereen het gaat doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.