Jump to content

Wapen aanvraag

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb voor een soort clubje een wapen nodig.

Een vriend van me heeft al een concept gemaakt van een wapen dat wij willen maken, maar het lijkt nog nergens op.

Doe er wat leuks mee en laat je eigen fantasie de gang gaan.

De tekst die er nu opstaat moet er opblijven, ookal kan het in een ander font en andere kleur. Ook moet het bier met de kronen erboven blijven. Deze dingen kunnen overigens wel verplaatst worden, maar moeten er wil in blijven.

Meerdere versies mogen gepost worden.

Bedankt,

Twankala

Ps. De kroon mag eventueel ook veranderd worden, maar het principe van het bier met de kroon erboven moet blijven.

post-61025-0-53885400-1353103101_thumb.jpg

Bewerkt: door Twankala
Geplaatst:

Heb je misschien ook linkjes naar de afbeeldingen? (Logo, bierglazen, kroontje). Het uitknippen is namelijk erg slecht gedaan, haha. Wat staat er overigens als tekst? Gervisia Reges?

Geplaatst:

Google eerste hit op: bier

bier5.jpg

Kroon was wat moeilijker, heb een vergelijkbaar iets, betere kwaliteit wel.

kroon.jpg

np :)

Geplaatst:

Plaatjes heb je nu. Het hoeft niet per se dit kroontje te zijn, maar het bier zou wel mooi zijn als het hetzelfde blijft. Er staat trouwens Cervisia Reges '12.

Zou mooi zijn als het nog zou lukken!

Geplaatst:

Ik heb alvast de vrijheid genomen om de kroon uit te knippen. De biermokken kunnen makkelijk even met de Magic Wand Tool gedaan worden.

Overigens, Twankala, zou je de volgende keer het aanvraaglijstje willen gebruiken? Dat maakt het net even wat makkelijker voor degene die je aanvraag in behandeling gaat nemen. Bij voorbaat dank. smile3.gif

post-7574-0-59837700-1353453298.png

Geplaatst:

Ik heb een vraag, heeft iemand of heb jij zelf Twankala dat originele logo zelf. Ik doel dan op dat grijze met de zwarte rand. Maakt het makkelijker om het logo te maken. :)

Geplaatst:

Ik wil je graag helpen, maar je komt met afbeeldingen van ontzettend slechte kwaliteit. Die zijn nauwelijks te scalen en ogen erg rommelig.Daarnaast zijn de biertjes een cartoonafbeelding en de kroon een foto, dat matcht niet. Als je dat bij elkaar stopt in een wapen heeft het een erg hoog 'Groep-5-werkstuk-met-word-art'-gehalte en dat is natuurlijk niet wat je wilt uitstralen. Ook als 'designer' (hoe ik ons GFX'ers maar even zal noemen) voelt het niet goed om iemand zoiets aan te leveren. Ik raad je dus aan beter passende afbeeldingen te zoeken, dan is de kans dat je geholpen wordt een stuk groter.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...