p-p Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 (bewerkt) Hoi iedereen, Een aantal dagen geleden werd er een breakdown van de nieuwe trailer gemaakt, die dingen liet zien waarvan iedereen wel een beetje dacht 'no shit sherlock' ('goh, je meent het'). Nu hebben dezelfde makers, GTA5Videos, hun tweede breakdown gemaakt, dit keer veel uitgebreider. Enjoy: Cheers! Bron: Bewerkt: 17 november 2012 door p-p Reageren
mekane Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Nice gevonden man heb hem goed bekeken en wauw wat een dingen die zijn gevonden zeg ! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 No shit, Sherlock... Ik had het meeste al gezien/gehoort/gelezen, maar ik struin ook elke site af naar nieuws Enige wat ik niet echt had gezien was die taxi in het begin, Downtown op die scene met het uit het vliegtuig rijden, en die ja- knikker op het eind Reageren
Bodemloos Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Serieus een mooie breakdown, veel dignen wist ik nog niet (omdat ik niet zo hype op V) sommige dingen vind ik wel een beetje ver gezocht maar aan de andere kant zitten er wel leuke dingen in. Reageren
harry1985 Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Alleen de bus zonder passagiers is een beetje jammer. hopelijk is dit dan niet ALTIJD zo... Reageren
myron.b Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Wel leuk om te zien wat er allemaal in terug komt! Op 4:18 zie je een hond wegrennen,volgens mij de hond van Franklin. Zou echt leuk zijn als er dieren in voorkwamen! Reageren
Jowx Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Cool! Bedankt voor het delen! Echt bizar hoeveel details ik over het hoofd gezien heb, als ik het zo zie dan is het echt gigantisch opgezet.. Reageren
Rockpoort Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 (bewerkt) Even voor de duidelijkheid! Rond 2:27 is de rechterauto GEEN Huntley sport, maar de Landstalker uit GTAIV Verschil kun je duidelijk zien aan de voorkant van de auto: http://nl.wikigta.or...er_(GTA_IV).jpg http://nl.wikigta.or...rt_(GTA_IV).jpg Maar voor de rest, vet filmpje! Bewerkt: 17 november 2012 door Rockpoort Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Die breakdown zegt toch weer veel over oplettendheid, want ook ik heb veel dingen niet eerder kunnen opmaken uit de trailer. Veel details, zeg! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Nu had ik er wel wat aan om te kijken. Super vet Maar ook elke keer als ik zelf de trailer kijk, vallen me weer nieuwe dingen op. Reageren
Grandlordm Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Er zitten toch enkele foutjes in, zo staat er onderaan bij 'Aston Martin db5' terwijl er nog een beeld boven staat van de villa van Michael Gelukkig is die Aston Martin db5 later in de trailer wél te zien:) Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 (bewerkt) je moet er maar zin in hebben om heel de trailer frame voor frame af te turen op zoek naar details -_- oh en de SUV bij dat stukje dat trevor zegt: just ignore the body's is geen huntley sport maar een landstalker. Bewerkt: 18 november 2012 door ballas4life Reageren
DonRoger Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Geplaatst: 22 november 2012 In scene 3:27 vind ik die auto een klein beetje op een Marussia B1 lijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.