Cabyon Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Wat vinden jullie hiervan? Reageren
p-p Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Nice hoor! Superslim idee van je Maar herhaalt hij zich ook weer, of blijft hij naderhand op het GTA V logo staan? Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2012 GTA V logo blijft staan. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Geniale sig. Hoe heb je dat gemaakt? KUTGW. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 GTA V logo blijft staan. Natuurlijk mooi gemaakt, maar tegen dat je naar beneden bent gescrollt op een pagina is die animatie wel al gedaan natuurlijk (enkel de snellen zullen het zien ) Maar zeker mooi en leuk gemaakt, het zal zich gewoon niet (al te) nuttig blijken gif zijnde. Alhoewel een vaak herhalende sig ook best irritant is. Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Geniale sig. Hoe heb je dat gemaakt? KUTGW. Met Photoshop CS5. GTA V logo blijft staan. Natuurlijk mooi gemaakt, maar tegen dat je naar beneden bent gescrollt op een pagina is die animatie wel al gedaan natuurlijk (enkel de snellen zullen het zien ) Maar zeker mooi en leuk gemaakt, het zal zich gewoon niet (al te) nuttig blijken gif zijnde. Alhoewel een vaak herhalende sig ook best irritant is. Naja, het was een keuze van mij omdat ik een soort voorstukje wou maken voor het GTA V logo, en toen heb ik dat maar gepakt. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Geniale sig. Hoe heb je dat gemaakt? KUTGW. Met Photoshop CS5. Ow, ik wist niet dat dat mogelijk was in Photoshop. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 (bewerkt) Ik dacht eerst "uhhh... is that all?" maar GIFs werken niet altijd op mijn browser. Ik moest het frame voor frame bekijken in WLPG en wauw, echt vet gedaan! Mijn complimenten. Bewerkt: 18 november 2012 door SpacyColours Reageren
commando Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 (bewerkt) Ik dacht eerst "uhhh... is that all?" maar GIFs werken niet altijd op mijn browser. Ik moest het frame voor frame bekijken in WLPG en wauw, echt vet gedaan! Mijn complimenten. haha, ik heb en dacht hetzelfde Bewerkt: 18 november 2012 door commando Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.