PrioX Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2012 (bewerkt) Sinds vorige week hadden alle leden de mogelijkheid om te stemmen op zijn/haar top 3 onderschriften. Zestien leden hebben daar gebruik van gemaakt en hebben gestemd op 3 van de 20 onderschriften. Ik wil zowel de deelnemers als de stemmers hier voor bedanken! Nu is het tijd voor ronde 2. Uit stem ronde 1 zijn drie winnaars gekomen. Dit zijn de deelnemers die de meeste stemmen hebben gekregen. Alleen deze deelnemers kunnen meedoen aan deze ronde. Deze deelnemers zijn al op de hoogte gebracht en blijven dus nog anoniem. Winnaars stem ronde 1: Onderschrift #15 (*9 stemmen) Onderschrift #5 (*6 stemmen) Onderschrift #7 (*5 stemmen) *het aantal stemmen geeft aan hoe vaak ze in een top 3 stonden. Ik wil alle deelnemers die ronde 2 niet gehaald hebben heel erg bedanken voor hun deelname aan deze contest. Zodra de einduitslag bekend is krijgen jullie alle 1 punt voor de ranglijst. Nu is het echt tijd voor ronde 2. De bovengenoemde onderschriften (die gewonnen hebben in stem ronde 1) gaan het nu tegen elkaar opnemen. Dit doen ze op dezelfde manier als in ronde 1. Ze krijgen een nieuwe GTA screenshot te zien en moeten er vervolgens een onderschrift bij verzinnen.Hieronder staat een screenshot van Grand Theft Auto Vice City. De bedoeling is dat de drie deelnemers een onderschrift bij deze screenshot verzinnen (maximaal 40 woorden is toegestaan). Inleveren doe je heel simpel door een privé bericht naar PrioXCoMBo te sturen met als onderwerp:GTAForum onderschrift Contest Ronde 2 Ronde 2 eindigt op zaterdag 24 november om 23:00 uur. Tot die tijd kunnen de drie deelnemers een onderschrift inleveren. Daarna staat er direct een lijstje online waarin je kan stemmen met je top 2. Screenshot ronde 2: Vragen en opmerkingen kunnen geplaatst worden in het reactietopic. Reageer dus a.u.b niet in dit topic! - Hoofdtopic - Ronde 1 - Bewerkt: 12 december 2012 door PrioXCoMBo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 24 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2012 (bewerkt) Stemronde 2 gaat van start! Ik wil de drie overige deelnemers bedanken voor hun inzending die ik ruim van tevoren heb gekregen. Vandaar dat de stemronde een paar minuten eerder begint. Hieronder kan je alle drie de onderschriften bekijken. De bedoeling is dat jij je top 2 kiest. Dit doe je m.b.v het onderstaande lijstje. Vergeet niet te vermelden waarom je een onderschrift in je top 2 hebt staan! Stemmen kan tot zaterdag 1 december (23:00 uur). Daarna begint ronde 3 (de finale) en zullen de beste twee deelnemers uit ronde 2 het tegen elkaar opnemen met een nieuwe screenshot. Onderschriften: Onderschrift #1: ♫ ♪ Rolling with a creep ♪♫ ... staring at my ass Aantal stemmen: 0 Onderschrift #2: ''Hmm, dat kontje verderop ziet er veel beter uit dan deze roze plastic tas op rollerskates'' Aantal stemmen: 12 Onderschrift #3: "Patty Brard modificatie eindelijk af voor GTA Vice City" Aantal stemmen: 12 Lijstje Alle leden hebben nu de mogelijkheid om op zijn/haar favoriete twee onderschriften te stemmen. Dat doen ze d.m.v het onderstaande lijstje. Alle velden moet je invullen. Het lijstje kan je gewoon in dit topic posten. Vergeet niet dat je niet op je eigen onderschrift mag stemmen! *[b]Nummer 1:[/b][b]Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen?[/b]*[b]Nummer 2:[/b][b]Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen?[/b] *Bij het nummer 1 en 2 (je top 2) vul je het nummer van het onderschrift in zoals hij hierboven vermeld staat. Dit topic is alleen bedoeld voor de stem lijstjes. Opmerkingen en vragen kunnen geplaatst worden in het reactietopic. Hoofdtopic Bewerkt: 1 december 2012 door PrioXCoMBo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2012 Nummer 1: #3 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? #3 Origineel gevonden, en mijns inziens eigenlijk het enige grappige/leuke onderschrift van de drie. Nummer 2: #2 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Minst slecht van de twee overige onderschriften. Tommy kijkt inderdaad in de verte, en wat dat betreft is deze nog aardig gedaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2012 *Nummer 1: #3 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? De leukste van allen, omdat het een grappig punt goed relateerd aan de screenshot. Beetje moeilijke uitleg. De simpele uitleg is dat ik hem als enige van de drie leuk vind. *Nummer 2: #2 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? meer uit noodzaak gekozen. Ik begrijp #1 eigenlijk helemaal niet, dus stem ik voor #2. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2012 Nummer 1: #3 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Niet spectaculair, maar wel de enige waar ik enigszins om kon glimlachen. Nummer 2: #2 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Bij gebrek aan beter. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2012 (bewerkt) *Nummer 1: 2 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? *Nummer 2: 3 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Leuk geprobeerd, allen! Waar ik vorige ronde veel glimlachjes tevoorschijn moest toveren, bleven mijn mondhoeken dit keer onbewogen, maar goed, waarschijnlijk zou ik zelf niets beters hebben kunnen verzinnen hoor. Ik vond ze allemaal wat vergezocht, maar dit vond ik simpelweg de twee leukste. Bewerkt: 24 november 2012 door SpacyColours Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2012 *Nummer 1: #2 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Lijkt een beetje op het onderschrift dat ik bij deze screen in gedachten had. *Nummer 2: #3 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Tiihii :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2012 Nummer 3: De enigste met humor. Nummer 2: Ik snap #1 niet . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soccer98 Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2012 *[b]Nummer 1:[/b] 3 [b]Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen?[/b] Was het meest orgineel *[b]Nummer 2:[/b] 2 [b]Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen?[/b] Omdat ik die andere niet echt snap. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2012 *Nummer 1: 3 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? *Nummer 2: 2 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2012 *Nummer 1: 2 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Ik heb voor dit onderschrift gekozen omdat ik die leuker vond dan 1. *Nummer 2: 3 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Ik heb voor dit onderschrift gekozen omdat ik die leuker vond dan 1. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2012 (bewerkt) Nummer 1: 3 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Tja, de redenen zijn hierboven al genoemd Nummer 2: 2 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Same. EDIT: Ik heb een mooie kleurenbui aangemaakt Bewerkt: 29 november 2012 door Dipsie8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 Nummer 1:3 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Geniale opmerking gewoon . Nummer 2:2 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Ik snapte nummer 1 niet zo goed, daarom heb ik voor deze gekozen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 Nummer 1: 3 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Geweldig, geniaal gewoon, van alle 3 gewoon de beste. Nummer 2: 2 Waarom heb je voor dit onderschrift gekozen? Ik moest er toch een kiezen, en aangezien ik echt een hekel aan Adele heb, ga ik voor deze. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts