Ice Cold Killa Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Ik kwam deze site tegen van R* Games, er staan allemaal auto's die niet eens in het spel zitten, vreemd http://www.rockstargames.com/grandtheftaut...h/capitalAutos/ Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Ik heb het gezien , sommige auto's zitten in gta 3 maar hebben een andere naam bij de meeste. Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Een paar herken ik toch van eiland 2. Dus ze zullen er allemaal wel inzitten. Zoniet dan zijn het mods die kun je er in plaatsen. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 De meeste ken ik toch ook wel ja.. en het is ook maar een Site die gemaakt is voor de grap en voor de reclame, dus ik denk dat ze andere en nieuwe auto's daarvoor hebben gebruikt... bijvoorbeeld de Perrenial heet daar: een Maurice. Misschien kan het ook zijn dat ze Voordat ze het spel uitbrachten... de auto's zo hebben vernoemd, kijk maar naar de Hum Vee, dat is een officiele naam... Ik denk dat ze later, toen ze het spel uitbrachten, de namen van de auto's hebben veranderd... Reageren
Joriz Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 Misschien kan het ook zijn dat ze Voordat ze het spel uitbrachten... de auto's zo hebben vernoemd, kijk maar naar de Hum Vee, dat is een officiele naam... Deze site is inderdaad gemaakt ver voordat het spel uitkwam. De eerste screenshots van GTA3 hadden ook deze stijl. In het begin zag het spel er nog best wel anders uit. Reageren
RTS Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Dat is volgens mij gewoon een site die is gemaakt omdat ie te horen of te zien is in GTAIII. Zoals Petsovernight.com Edit: Ok, Joriz. Bewerkt: 12 juli 2005 door RTS Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 ik denk dat die auto's in het proto typen zaten, en er later om een bepaalde reden jamer genoeg er zijn uit gehaalt Reageren
PuffDawg Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 ik denk dat die auto's in het proto typen zaten, en er later om een bepaalde reden jamer genoeg er zijn uit gehaalt jammer ik had wel eens graag gereden in zo'n Panto Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 ik vind het ook jammer dat ze panto er uit hebben gehaalt.. maare de naam shark veranderen in banshee was weer een goed zet Reageren
Jorge_F Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 Echt wel raar, een paar zitten er wel in! Toch wel raar dat ie op de rockstar site staat want die pagina is ontzettend lelijk gemaakt. Echt niks voor Rockstar! Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 Echt wel raar, een paar zitten er wel in!Toch wel raar dat ie op de rockstar site staat want die pagina is ontzettend lelijk gemaakt. Echt niks voor Rockstar! Het is ook maar een gedeelte van de site die nog niet af was gemaakt, ik kwam m toevallig tegen op Google, net als dit topic: Klik Reageren
DeRCT Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Het zijn gewoon vroege renders uit de pre-beta (dus alpha) stadium van het spel, ergens in 2000, 1999 ofzo.. ze hadden toen nog bijna niets af. Reageren
Lantyz Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Misschien interessant om te weten dat een aantal van de wagens uit GTA2 komen, namelijk de Panto, Shark, Maurice, Beamer en de Hachura. Het lijkt er dus inderdaad sterk op dat dit een aantal prototypes zijn. Let ook op de naam 'Sentinal' in plaats van 'Sentinel'. Reageren
Baffie Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Die site ziet er heel erg on-professioneel uit, helemaal niet de vertrouwde Rockstar met de Flashanimaties bij elke klik, geen cartoons uit het spel. Komt dat omdat ze toen nog niet zo goed met computers overweg konden, of is dit een stuk R* site van iemand die meegewerkt heeft aan GTA3 en in het begin al auto's bekend wilde maken. Voor VC en SA zijn namelijk nooit zulke sites geweest. Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 ik denk niet dat het door r* is opgericht maat gewoon door andere mensen en die site zo genoemd of this weer een geintje van r* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.