RustyRustler89 Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Ik heb er al vanalles over gevonden op internet, maar nergens een duidelijk antwoord Gister heb ik een nieuwe PC gekocht, dus wou proberen of GTA IV goed speelbaar was Vandaag heb ik via Steam (legaal) GTA IV (met de Episodes) gekocht voor 35 euro Steam installeert normaal ook de spellen, maar toen ik het spel wou opstarten, vroeg hij om een serial code Ik heb nergens een serial code gekregen, en achter op een hoesje kijken zit er dus ook niet in Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen, of ben ik nou simpelweg 35 euro kwijt Het is overigens meteen de laatste keer dat ik iets koop via steam Reageren
Sublime Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Je kan je CD code vinden door eerst naar de Steam Client te gaan. Hierin is een "Games" view, hierna klik je op GTA IV, hierna komen er onder het kopje "Links" divsere opties, waarvan er één "Cd-code" is. Meestal geeft steam je bij het opstarten van een nieuw spel je Cd-code in het Steam overview (als je in-game bent druk je shift + tab). Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 18 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Das een snel antwoord! Helaas mis ik kennelijk nog steeds iets Ik heb nu een: Unlock RequestCode - ingevuld Unlock Code - ingevuld Serial Code - ontbreekt En die is nergens vindbaar Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Wrm Manual Activation? Kan je niet die automatische doen, dan heb je die serial niet nodig dacht ik? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Raar. Toen ik GTA IV kocht op Steam, moest ik volgens mij op alt+tab drukken om de serial code te krijgen. Probeer dat eens, misschien lukt dat. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 18 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2012 (bewerkt) Wrm Manual Activation? Kan je niet die automatische doen, dan heb je die serial niet nodig dacht ik? Beide werken niet, zodra ik de code invul krijg ik meteen een foutmelding dat het niet de goede code is (waarvan ik zeker weet dat ik hem goed heb geschreven) DUs zowel Automatisch als Manueel werken niet, zelfde melding Raar. Toen ik GTA IV kocht op Steam, moest ik volgens mij op alt+tab drukken om de serial code te krijgen. Probeer dat eens, misschien lukt dat. Helaas werkt ook dit niet, de code komt wel (dezelfde code waarvan ik een printscreen had gemaakt), maar de code werkt niet Toch iedereen alvast bedankt voor het meedenken Bewerkt: 18 november 2012 door RustyRustler89 Reageren
Sublime Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 (bewerkt) Heb je een firewall aan staan? Of heb je GTA IV wel Firewall toegang gegeven? Aangezien je in de screenshot Offline activatie laat zien, en volgens mij is het dan de bedoeling dat je dan gaat bellen. Bij mijn GTA IV activatie moest ik de code volgens mij alleen bij Windows Live intypen omdat ik online wou spelen. Normaal gaan dit soort dingen wel automatisch bij Steam .. Bewerkt: 18 november 2012 door Sublime Reageren
Basssss Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Steam geeft vaak ook een melding voordat je het spel via Steam opstart, als er een serialcode is bijgeleverd. Je krijgt dan een melding met iets als "This game uses a serial code. This is your serial code: <code> Do you want to copy this to your clipboard?". Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 18 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Steam geeft vaak ook een melding voordat je het spel via Steam opstart, als er een serialcode is bijgeleverd. Je krijgt dan een melding met iets als "This game uses a serial code. This is your serial code: <code> Do you want to copy this to your clipboard?". Klopt, die heb ik ook gekregen, maar bij automatische invoer waar je een code moet invullen, werkt de code niet, en bij handmatig moet ik 2 codes invullen terwijl ik er maar eentje heb Vrees dat ik contact moet gaan zoeken met Steam Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Heb je het tekstje wel gelezen? Er staat duidelijk een link in. https://support.securom.com/rockstarunlock/GTA_IV/index.php?c=unlock Zie stap 2. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 19 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Ah, das een link die bij mij niet werktte, maar nu wel, en de serial klopt Enkel krijg ik bij het opstarten van het spel nu een melding van Rockstar Social Club, met het aanmelden gaat het goed en daarna start het spel simpelweg niet op Ik weet zeker dat het mailadres en wachtwoord kloppen, aangezien hij gewoon aangeeft dat het klopt, maar daarna gebeurd er gewoon niets.. Ik draai op Windows 8, maar dat zou volgens verschillende mensen niet uit mogen maken.. Iemand nog een idee? Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2012 En eindelijk werkt het spel, heeft even geduurd, maar de aanhouder wint Dat het spel niet opstartte kwam omdat Games for Windows Live niet goed geinstalleerd was, kennelijk een nogal essentiel onderdeel Iedereen uiteindelijk bedankt voor de hulp GTA IV draait opzich redelijk op m'n pc, nog niet helemaal lekker, maar dat komt denk ik mede omdat ik vrij veel Apps aan had staan ondertussen Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Geplaatst: 22 november 2012 Fijn om te horen! Veel plezier. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2012 Fijn om te horen! Veel plezier. Thnx, zal wel goedkomen (al ken ik het spel wel hoor, heb gewoon een Xbox staan ) Enkel valt het mij wat tegen hoe schokkerig alles nog beweegt Mijn PC heeft de volgende specificaties: Intel i5-3350P 3.1 GHz 6GB DDR3 RAM 1TB HDD AMD Radeon HD 7450 Beats Audio Windows 8 Toch vind ik het niet vloeiend lopen, terwijl alles op Low staat, en het spel aangeeft maar 292 van de 1000mb videogeheugen te gebruiken Ook geeft bijvoorbeeld de site van Can you run it aan dat het spel met gemak gedraaid kan worden Zie ook: Ik weet dat het geen game pc is, daarvoor had ik hem ook eigenlijk niet gekocht, maar had toch nog wel verwacht dat ik GTA kon spelen, maar dat werkt niet eens vloeiend op Low Iemand ideeen/tips? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Geplaatst: 22 november 2012 De videokaart is inderdaad maar voor het low-budget gaming geschikt. Zo goed is die dus niet. Als je de resolutie verlaagt, loopt die dan wel vloeiend? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.