Jump to content

[PC] GTA IV gekocht via Steam, geen serial code

Recommended Posts

Geplaatst:

De videokaart is inderdaad maar voor het low-budget gaming geschikt. Zo goed is die dus niet. Als je de resolutie verlaagt, loopt die dan wel vloeiend?

Ah, das wel jammer, aangezien ze in de winkel zeiden dat het wel prima zou kunnen

Met een lagere resolutie wordt het al wel beter jah, alleen bij snel autorijden begint hij nog wat te stotteren, alsof hij steeds opnieuw moet laden

Voldoet de rest van de PC zich wel voor het spel? Processor etc?

En wat voor een videokaart zouden jullie aanraden dan, zonder dat het meteen honderden euro's gaat kosten? :puh:

Ben nogal een rookie met PC's :puh:

Geplaatst:

De rest van je computer voldoet zeker en vast. Maar ik durf je geen videokaart aan te raden aangezien ik daar niet meer zo in thuis ben. Ik kan nog wel ongeveer zien welke videokaart GTA IV wel/niet aankan maar weet totaal niet hoeveel die kost/zou moeten kosten. :puh:

Geplaatst:

Haha no problem ;)

We zijn ook even terug geweest bij de winkel waar we hem gekocht hebben, zij hebben het erover dat de videokaart het makkelijk aan zou moeten kunnen

Maandag moet ik weer langskomen met de PC, zodat ze het probleem kunnen vaststellen

Ze zijn namelijk bang dat het aan de videokaart zelf ligt, dat hij niet goed werkt

Mocht dat het geval zijn, krijg ik een nieuwe PC

Kan ik de saved games trouwens gewoon ergens terugvinden en bewaren, zodat ik op een andere PC niet opnieuw hoef te beginnen? Of kan dat gewoon met Steam :puh:

Geplaatst:

Omdat er een probleem zou zijn aan de videokaart zouden ze je een volledig nieuwe PC geven? Wat een vreemde computerzaak is dat. :7

Nou, ik ben zeker niet de enige die vindt dat die videokaart slecht is (klik) en GTA IV is zeer slecht geport naar de PC, waardoor die heel wat van je computer vraagt (ookal zijn de graphics niet zo goed als moderne games die minder van je computer vragen). Maar goed, ik ben geen expert en kan er ook naast zitten, ik vraag me alleen af of die jongens in de winkel je probleem kunnen oplossen.

Hier kan je zien waar je savegames staan, je kan deze dus kopiëren. Ik weet echter niet zeker of het zou lukken om op een andere PC over te zetten. Maar je kan het proberen, uiteraard.

Geplaatst:
Omdat er een probleem zou zijn aan de videokaart zouden ze je een volledig nieuwe PC geven? Wat een vreemde computerzaak is dat. emo.gif

Jep, de PC is pas 8 dagen oud nu, de winkel zei dat ze hem dan nog omruilen voor een nieuwe, als hij niet goed werkt

Anders moet ik meteen een paar weken wachten voordat hij gemaakt is, en daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord

Nou, ik ben zeker niet de enige die vindt dat die videokaart slecht is (klik) en GTA IV is zeer slecht geport naar de PC, waardoor die heel wat van je computer vraagt (ookal zijn de graphics niet zo goed als moderne games die minder van je computer vragen). Maar goed, ik ben geen expert en kan er ook naast zitten, ik vraag me alleen af of die jongens in de winkel je probleem kunnen oplossen.

Je hebt gelijk, ik lees er ook heel veel verschillende verhalen over, erg verwarrend soms

Is dit bijvoorbeeld een videokaart die wel geschikt zou zijn

http://www.mycom.nl/...-Ti,1GB/1196164

Ik lees namelijk veel over de GTX modellen..

Ik ga het gewoon proberen :schater:

Geplaatst:

De GTX550 is zeker een goede kaart en die kan GTA IV wel op hoge, misschien zelfs de hoogste, instellingen aan. Om maar even een voorbeeld te geven om het verschil tussen de GTX550 en de HD7450 te benadrukken: klik hier de GTX550 heeft een score van 1909 en de HD7450 maar 406, ik denk dat m'n punt duidelijk is. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...