Jump to content

Advies: welke game?

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wat zouden jullie kiezen ?

• Saints Row The Third
      2
    • Max Payne 3
      5
    • L.A NOIRE
      1
    • Red Dead Redemption
      15
    • Fifa street 4
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GF.nl

eff een algemeen vraagje wat vinden jullie van de games :

Fifa street 4

Saints Row The Third

Max payne 3

L.A NOIRE

Red Dead Redemption

Voor de ps3 ?

Qua gameplay etc en welke zouden jullie als eerst kopen ?

>>> Door Svenie: Topic verplaatst en topictitel verduidelijkt.<<<

Geplaatst:

Max Payne 3 raad ik aan, RDR, LA Noire en Saints Row vervelen naar mijn mening snel, Fifa Street 4 tsja, doe dan gewoon FIFA, vele male realistischer en beter.

En daarnaast is Max Payne 3 gewoon een top game.

Geplaatst:

Vond Red Dead Redemption een geniale verhaallijn & side missions hebben. Daarmee kan je je zeker vermaken. Zelfde geldt ook voor Saints Row 3.

Fifa street vind ik echt zuigen, heb het slechts iets van 4 keer gedaan ofzo. En over La-Noire, dat is gewoon niet mijn type of game ..

Geplaatst:

Ik zou je dan RDR aanraden, hoewel Max Payne 3 zeker ook een goede keuze zou zijn. Het is hem omdat ik een keuze moest maken want anders had ik ze allebei aangeraden. Zelf zou ik voor RDR gaan, maar het is altijd mogelijk dat je MP3 liever hebt. RDR is wel nogal verhaallijn-afhankelijk voor een freeroamer te zijn.

Geplaatst:

Je hebt drie verschillende edities. De normale Red Dead Redemption, de Undead Nightmare Red Dead Redemption en de Game of The Year editie. Die laatste is de eerste twee bij elkaar. Als je die koopt heb je dus ook direct alle DLC. Je moet het een beetje zien als de Complete edition van Grand Theft Auto IV.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga blind voor MP 3, deze game heeft net zoals de andere 2 Max Payne games een geweldige storyline.

Online is ie wat minder, maar daar kun je je ook mee vermaken.

In de singleplayer kun je Golden guns verzamelen, die je in de Multiplayer kan gebruiken.

Mocht je niet voor MP 3 kiezen, is inderdaad RDR denk ik je keuze.

Ook bij dit spel is de singleplayer geweldig, en de undead editie is ook echt een aanrader.

L.A. Noire kun je beter niet kopen, dit spel is naar mijn mening dik geglitched, met audio bugs enz.

Fifa street is misschien wel een aanrader, maar eigenlijk is het gewoon FIFA alleen dan op straat.

Succes met je keuze!

Bewerkt: door xoex23
Geplaatst:

red dead redemption zou mijn keuze zijn. LA Noire ook maar dat is alleen Single player en zal je niet zo gauw vaker spelen, Als je die op 100% uit hebt gespeeld dan houdt het vaak op, alleen dan even de missies herhalen als je bijvoorbeeld DLC heb gehaald. Missies zijn gaaf en het spel straalt gewoon de sfeer uit van dat tijdperk maar het is een beperkte game. RDR is veel uitgebreider en net zo geweldige sfeer, misshcien nog beter dan LA Noire, je kan gewoon lekker drie uur bezig zijn met jagen zonder dat het verveeld.

Geplaatst:

L.A. Noire kun je beter niet kopen, dit spel is naar mijn mening dik geglitched, met audio bugs enz.

Ik heb geen last van audiobugs? Ik heb er verder ook nauwelijks andere mensen over gehoord? Weet je zeker dat dit niet aan je eigen PC ligt?

Geplaatst:

Op de 360 had ik met La noire niet last van enige bugs ofzo en ik had 'm op de release dus bugs fixes waren er toen nog niet.

Geplaatst:

Ik ga blind voor MP 3, deze game heeft net zoals de andere 2 Max Payne games een geweldige storyline.

Online is ie wat minder, maar daar kun je je ook mee vermaken.

In de singleplayer kun je Golden guns verzamelen, die je in de Multiplayer kan gebruiken.

Mocht je niet voor MP 3 kiezen, is inderdaad RDR denk ik je keuze.

Ook bij dit spel is de singleplayer geweldig, en de undead editie is ook echt een aanrader.

Fifa street is misschien wel een aanrader, maar eigenlijk is het gewoon FIFA alleen dan op straat.

Succes met je keuze!

Waar baseer je dit op? Ik ben niks tegen gekomen van de dingen die jij beschrijft. Het liep allemaal perfect en ik heb me goed vermaakt met deze game. Al moet ik wel zeggen dat het je moet liggen want niet iedereen zal het idee van diep nadenken leuk vinden. Naast dit (met alle respect) kunnen sommige mensen ook niet zo ver door denken en dan kunnen ze het spel al helemaal beter links laten liggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...