Dutchy3010 Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Na een aantal bug-reports vanuit de DYOM community, hebben we een tweede beta uitgebracht: Download Verder houden we tegenwoordig een Facebook pagina bij. Hij bestond al langer, maar werd tot nu toe vrijwel niet gebruikt. DYOM Facebook Reageren
Bodemloos Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Is in deze versie alleen bugs gefixt? verder Good job Reageren
Nyltje Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Nee volgens mij waren er ook extra dingen bij gedaan, volgens mij dat je een cut-scene goed kunt maken. Ik denk dat Dutchy straks alle extra's zegt. Reageren
Basssss Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 (bewerkt) 1,5 week ago we posted the first beta of version 7.0. We asked you guys to test it and report the bugs. We now release the second beta, in which we fixed quite some bugs: Fixed cancel of teleport to markertool between interiors Fixed explosion delayed in cutscene Fixed cameraguy in followactor mode Fixed ammo for weapon pickups Fixed explosion dynamite visible Paused ambient sound option (more information below) Changed driving (more information see below) Vehicle routepoints no longer limited to 64 Passengers obey "leave nearest vehicle" Fixed invisible checkpoint Fixed edit of objective texts. Fixed objective sounds don't stop on mission fail Fixed editing of objects with movement Fixed move on approach movement and triggermechanism Marker colors able to be real-blue Ctrl-p will have to correctly copy all actor params, (incl deep route) Fixed player-health > 100 Fixed wasted after positioning cars and choosing "ready" fast in menu. Pause ambient sound during specific objectives. A new feature has been added that enables you to pause ambient sound during specific objectives. To pause ambient sound for a objective, you create a file in the same directory as the sound files with the name: 01.noa, 02.noa, 03.noa, ...... The content of the file doesn't matter, it can just be an empty textfile. But the extension should be "noa" (no ambient). For each objective were there exist a NOA file, the ambient sound is paused. AI route driving improved The code responsible for AI route driving has been rewritten. It should now be more stable, (better following of roads, backup and retry if stuck). None of the three route options will stop for traffic lights or other traffic. The rewrite also solved the limit of 64 points for AI driving routes, this does no longer exist. Also will passengers with "leave car" animations, leave the car at the end of the route. Dit is hier te vinden. Ziet er goed uit! Bewerkt: 19 november 2012 door Basssss Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2012 In V7 zitten ontzettend veel nieuwe functies. De beta's zijn uiteraard slechts om bugs eruit te halen; anders was dit al de "uiteindelijke" versie van V7 geweest. Om die zoveel mogelijk bug-vrij te releasen, hebben we eerst een beta eruit gegooid. De missies gemaakt met deze beta kunnen NIET gebruikt worden in de uiteindelijke versie. Dit is dus slechts voor het testen. Als je alleen DYOM wil gebruiken en niet wil helpen om de uiteindelijke v7 beter te krijgen, moet je dus nog eventjes wachten. Nu hebben we in deze beta naast bugs wel twee "grote" dingen gewijzigd, namelijk het pauzeren van muziek en een nieuwe techniek ontwikkelt met betrekking tot het laten rijden van auto's, waarmee het -hopelijk- veel stabieler wordt. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Ik heb zelf een probleempje met DYOM. Ik heb een cutscene in Grove Street gezet en een marker op het vliegveld van LS. Maar de cutscene is heel ergens anders en is onder de map en de marker was ergens in San Fierro. Bug? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.