SpacyColours Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2012 En vervolgens krijgt elke winnaar zijn/haar prijs toegestuurd, die uiteen kan lopen van €10,- ("kenners-"categoriën) tot wel €50,- (Beste in een bepaald rang-winnaars) p.p. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2012 Dan is er best bezuinigd de afgelopen jaren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2013 Ik kan leven van de rente die ik krijg voor het prijzengeld behorende bij mijn gewonnen awards. Dat ik werk is puur om verveling te voorkomen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Tipje voor volgend jaar: ervoor zorgen dat je dit forum ook in CaliRed kan bekijken. :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Tipje voor volgend jaar: ervoor zorgen dat je dit forum ook in CaliRed kan bekijken. :$ Ik zal eens kijken of ik iets kan regelen binnen de skin. Ik weet namelijk niet of de de data die ik daarvoor nodig heb, ook wordt doorgestuurd.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 De uitslag kan je natuurlijk straks gewoon weer in CaliRed zien. Er zit nu tijdelijk een speciale award-skin op dit ene forum om de poll-resultaten niet weer te geven. Deze skin zal er bij de bekendmaking van de uitslag weer vanaf gehaald worden, wees niet bang! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 De uitslag kan je natuurlijk straks gewoon weer in CaliRed zien. Er zit nu tijdelijk een speciale award-skin op dit ene forum om de poll-resultaten niet weer te geven. Deze skin zal er bij de bekendmaking van de uitslag weer vanaf gehaald worden, wees niet bang! Maar het stemtopic is toch verstopt achter slot en grendel? Wat voor nut heeft de award-skin dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Dat wil jij helemaal niet weten. :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Dit subforum is gewoon te lang niet in de zon geweest, vandaar dat haar skin nu meer oranje is dan rood. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 3 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 De uitslag kan je natuurlijk straks gewoon weer in CaliRed zien. Er zit nu tijdelijk een speciale award-skin op dit ene forum om de poll-resultaten niet weer te geven. Deze skin zal er bij de bekendmaking van de uitslag weer vanaf gehaald worden, wees niet bang! Maar het stemtopic is toch verstopt achter slot en grendel? Wat voor nut heeft de award-skin dan? De award skin stond er altijd op en het zou dus moeten zijn dat het topic kon blijven staan. Waarschijnlijk kwam de bug door het sluiten van het topic. Volgend jaar hopen we dat het topic met de skin altijd kan blijven staan, ook als de uitslag nog niet bekend is... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Is er al beken wanneer de gewone skin weer terug komt voor de mobiele versie? Zou graag de volledige skin gebruiken in plaats van de mobiele skin op de iPod. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 De knop om naar de volledige versie te switchen vanuit de mobiele versie is volledig in ere hersteld. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Toppie, bedankt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts