Jump to content

[2012] Vragen & Uitleg

Recommended Posts

Geplaatst:

En vervolgens krijgt elke winnaar zijn/haar prijs toegestuurd, die uiteen kan lopen van €10,- ("kenners-"categoriën) tot wel €50,- (Beste in een bepaald rang-winnaars) p.p.

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

11

• NandroDavids

4

• Thundercover

4

• SpacyColours

4

Geplaatst:

Ik kan leven van de rente die ik krijg voor het prijzengeld behorende bij mijn gewonnen awards. Dat ik werk is puur om verveling te voorkomen.

Geplaatst:

Tipje voor volgend jaar: ervoor zorgen dat je dit forum ook in CaliRed kan bekijken. :$

Ik zal eens kijken of ik iets kan regelen binnen de skin. Ik weet namelijk niet of de de data die ik daarvoor nodig heb, ook wordt doorgestuurd..

Geplaatst:

De uitslag kan je natuurlijk straks gewoon weer in CaliRed zien. Er zit nu tijdelijk een speciale award-skin op dit ene forum om de poll-resultaten niet weer te geven. Deze skin zal er bij de bekendmaking van de uitslag weer vanaf gehaald worden, wees niet bang! :puh:

Geplaatst:

De uitslag kan je natuurlijk straks gewoon weer in CaliRed zien. Er zit nu tijdelijk een speciale award-skin op dit ene forum om de poll-resultaten niet weer te geven. Deze skin zal er bij de bekendmaking van de uitslag weer vanaf gehaald worden, wees niet bang! :puh:

Maar het stemtopic is toch verstopt achter slot en grendel? Wat voor nut heeft de award-skin dan? :puh:

Geplaatst:

Dit subforum is gewoon te lang niet in de zon geweest, vandaar dat haar skin nu meer oranje is dan rood.

Geplaatst:

Maar het stemtopic is toch verstopt achter slot en grendel? Wat voor nut heeft de award-skin dan? :puh:

De award skin stond er altijd op en het zou dus moeten zijn dat het topic kon blijven staan. Waarschijnlijk kwam de bug door het sluiten van het topic. Volgend jaar hopen we dat het topic met de skin altijd kan blijven staan, ook als de uitslag nog niet bekend is...

Geplaatst:

Is er al beken wanneer de gewone skin weer terug komt voor de mobiele versie? Zou graag de volledige skin gebruiken in plaats van de mobiele skin op de iPod.

Geplaatst:

De knop om naar de volledige versie te switchen vanuit de mobiele versie is volledig in ere hersteld. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...