Jump to content

flip flipen


jojogta3

Recommended Posts

vicec city flipt bij mij ik heb het op de computer

ik heb geen ene mod gedoawload helemaal niets

en het flipt

want als ik loop dan stotterd het helemaal naar me toe en ik heb nog een flippend ding als ik stil sta loopt ie van zelf naar links o ja ik heb vice city op windows xp proffesional

wie kan mij met dit k*t probleem helpen

Link to comment
Delen op andere websites

(sorry dat ik twee berichten achter elkaar zet)

ik heb het nou zelfs op mijn ps2 moeten kopen omdat ie flipten en ik vond het spel zo leuk

dat heeft me gewoon bij elkaar ongeveer 89,00 euro gekost

wie wil me helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het al op de PS2 hebt kan je beter je PC versie verkopen dan heb je het meeste winst of je verkoopt alles heb je nog meer winst <_<

Probeer de Vice City patch is, update Windows XP service packs en lees alle andere topics met dit soort problemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor Matt; als ie zomaar begint de schieten dan is je joystick waarschijnlijk niet compatibel met VC, op de hulp site van Take 2 kun je zien welke joysticks en andere besturingsmiddelen compatibel zijn met VC.

Als je dit met je muis hebt, check dan via of je muis in orde is;

Doe dit door naar configuratiescherm te gaan>Muis>hardware en dan probleem oplossen aanklikken, dit kan allicht werken.

Beantwoord de vragen.

Zomaar schietenhad ik ook op m'n vorige computer weleens (Acer Laptop met lasermuis gelinkt in een USB-poort), dan schoot ik bij Battlefield bijv. ook zomaar...

Het valt waarschijnlijk wel op te lossen denk ik.

-Ik denk niet dat het bij jou ''jojogta3 werkt maar probeer het ook eens zou ik zeggen-

Bewerkt: door Melchior
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...