Dutchy3010 Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 De GTAForum awards zijn weer van start gegaan! Nomineer nu de leden die jij vindt dat een award verdienen. Vergeet ook niet je zelfgemaakte Award badge in te zenden! Interessante links: Nominatieronde Awards badge contest Vragen en Uitleg Reageren
BoerTijger Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Nice! Lets begin the fight! Moge de beste winnen! Reageren
Jowx Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Zo, de tijd gaat snel! Iedereen veel succes, moge de beste winnen! Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Misschien win jij wel, Jowx Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Ik was al enkele weken aan het uitkijken naar de verkiezingen, het is toch altijd wel iets leuk om mee te maken Moge de besten winnen! Reageren
Kloep Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Misschien win jij wel, Jowx Haha, yeah right... Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Tja, wat als Jowx 'Beste Megalid' wordt, dan wordt de tweede moderator. Reageren
Jowx Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Misschien win jij wel, Jowx Als er een lolbroek award zou zijn had ik je zeker genomineerd.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Misschien win jij wel, Jowx Als er een lolbroek award zou zijn had ik je zeker genomineerd.. Stem eerlijk, zo zorg je ervoor dat de awards nog wat waard zijn! Denk dus goed na voor je wat nomineert! Zomaar SpacyColours z'n award afsnoepen...Je zou je moeten schamen! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 *Campagneposters ontwerpen doet* Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Ah, als de Forum Awards er zijn, dan is 't einde van 't jaar echt in zicht. Mooie traditie Reageren
Jowx Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 blablablaZomaar SpacyColours z'n award afsnoepen...Je zou je moeten schamen! Jij krijgt sowieso geen nominatie van me, maak je maar geen zorgen hoor! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 (bewerkt) Beste lid:MegaPilotBeste Superlid: Woody268Beste Megalid: basseboy35Beste Moderator: MegadreamsBeste Sfeermaker: MegaPilotBeste Modder: MegaPilotBeste Multiplayer: MegaPilotBeste GTA IV kenner: MegaPilotBeste GTA Trilogy kenner: MegaPilotBeste Classies kenner: MegaPilotBeste Debater: MegaPilotBeste Modificatie: Covesight Radar by BasssssBeste Project: Covesight Al meteen voor je ingevuld, geen dank! PS: Voor degenen die het niet doorhebben: over deze post hangt een wolk van sarcasme met een oppervlakte van 5 km². Bewerkt: 19 november 2012 door MegaPilot Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 (bewerkt) Dat wordt ongetwijfeld het Covesight-template invulformulier. MegaPilot, de gekende en geroemde modder! Bewerkt: 19 november 2012 door Phoenyxar Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Dat wordt ongetwijfeld het Covesight-template invulformulier. Shit, ik dacht dat het niet ging opvallen.. Ben ik de enige die wat categorieën gaat open laten omdat ik niet actief ben in die fora? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.