PrioX Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Leuk dat het toch elk jaar weer terugkeert! Dat de beste mogen winnen, succes! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Moge de besten winnen! Helaas, dat kan niet. Ik mag niet meedoen. :$ Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 (bewerkt) Ben ik de enige die wat categorieën gaat open laten omdat ik niet actief ben in die fora? Beste Modder: Geen meningBeste Multiplayer: Geen meningBeste GTA IV kenner: Geen meningBeste GTA Trilogy kenner: Geen meningBeste Classies kenner: Geen meningBeste Modificatie: Geen mening Beste Modder: -Te weinig algemene kennis om een goede nominatie te brengenBeste Multiplayer: -Hetzelfde als bij "Modder"Beste Classies kenner: Geen mening (kom er nooit :3) Beste Modder: Geen meningBeste Multiplayer:Geen meningBeste GTA IV kenner: Geen meningBeste GTA Trilogy kenner: Geen meningBeste Classies kenner: Geen meningBeste Debater: Geen meningBeste Modificatie: Geen meningBeste Project: Geen mening Wordt later waarschijnlijk nog wat aangevuld. Beste Modder: -Beste Multiplayer: -Beste GTA IV kenner: -Beste GTA Trilogy kenner: -Beste Classies kenner: -Beste Modificatie: - Ja dus. En ook ik maakte de fout... >>> Door NandroDavids: Dank voor het strelen van mijn ego, maar je mag me niet nomineren dit jaar. Aanpassen dus! <<< Bewerkt: 19 november 2012 door Phoenyxar Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Je bedoelt dus 'neen dus' op mijn vraag 'ben ik de enige..'. /mierenneuken Reageren
SpacyColours Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Zomaar SpacyColours z'n award afsnoepen...Je zou je moeten schamen! Straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen! :$ Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 (bewerkt) Je bedoelt dus 'neen dus' op mijn vraag 'ben ik de enige..'. /mierenneuken Is that sarcasm? No Was that sarcasm? Yes Is that sarcasm? Oh shut up! Moge de besten winnen! Helaas, dat kan niet. Ik mag niet meedoen. :$ Inderdaad, Thundy doet niet mee! Bewerkt: 19 november 2012 door Phoenyxar Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 @ SpacyColours: Maar dat gaat moeilijk als je in water verandert.. <3 Ontopic: Mogen de beste winnen, mijn inzending is ingestuurd. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Beste lid:MegaPilotBeste Superlid: Woody268Beste Megalid: basseboy35Beste Moderator: MegadreamsBeste Sfeermaker: MegaPilotBeste Modder: MegaPilotBeste Multiplayer: MegaPilotBeste GTA IV kenner: MegaPilotBeste GTA Trilogy kenner: MegaPilotBeste Classies kenner: MegaPilotBeste Debater: MegaPilotBeste Modificatie: Covesight Radar by BasssssBeste Project: Covesight Al meteen voor je ingevuld, geen dank! PS: Voor degenen die het niet doorhebben: over deze post hangt een wolk van sarcasme met een oppervlakte van 5 km². *kuch* hypocriet *kuch* MAF had altijd een duidelijk sarcastische en cynische ondertoon, maar op mijn stemadvies van een paar jaar geleden reageerde je toch heel anders: Je spoort leden aan tot stemmen op bepaalde leden, dat is fraude. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Echt fijn dit, elk jaar opnieuw Helaas ga ik niet meestemmen aangezien ik niet zo actief overal meepostte (topics volgde enz enz).. Maar okkkk Dat de besten mogen winnen ! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 *** Een ljistje gevuld met Covesight leden en mezelf nomineren in absurde categorieën + een zin onder mijn post dat het een grap is en dan nog beweren dat het niet duidelijk is dat dit een (al dan niet flauwe) grap is? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 (bewerkt) Echt fijn dit, elk jaar opnieuw Helaas ga ik niet meestemmen aangezien ik niet zo actief overal meepostte (topics volgde enz enz).. Maar okkkk Dat de besten mogen winnen ! Ik ben ook lang niet actief in de meeste fora, maar heb toch wat geprobeerd. Denk trouwens dat ik zelf niet door de nominatieronde heen kom, laat staan dat ik een award win. Tenminste, als je kijkt naar voorgaande jaren en hoe inactief ik in de overige fora ben. :$ Bewerkt: 19 november 2012 door Grand Theft Auto TOM Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 *** Een ljistje gevuld met Covesight leden en mezelf nomineren in absurde categorieën + een zin onder mijn post dat het een grap is en dan nog beweren dat het niet duidelijk is dat dit een (al dan niet flauwe) grap is? Wie roept dat het niet duidelijk is dat het een grap is? Ik vind 't alleen opvallend dat je het blijkbaar zelf nu wel vind kunnen om een lijstje voor de grap te plaatsen, terwijl dat een vorige keer blijkbaar not done was. Het mag van mij hoor, maar van mij mocht 't 4 jaar geleden ook al Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Wie roept dat het niet duidelijk is dat het een grap is? Ik vind 't alleen opvallend dat je het blijkbaar zelf nu wel vind kunnen om een lijstje voor de grap te plaatsen, terwijl dat een vorige keer blijkbaar not done was. Het mag van mij hoor, maar van mij mocht 't 4 jaar geleden ook al Mijn welgemeende excuses voor wat ik zei 4 jaar geleden.. *mompelt iets over koeien* Reageren
Jowx Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Waarom lijkt elke discussie waarin MP prominent deel van uitmaakt op een slechte Belgenmop? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.