Jump to content

laptop 400 euro


One-RunnerV

Recommended Posts

hey, ik ben totaal nieuw hier op dit forum, maar ik zoek een nieuwe laptop, mijn budget gaat tot 400 euro en wil wel dat hij onder de 400 blijft of dat hij precies 400 kost.. erboven gaat niet lukken.. het liefst wil ik dat de laptop minimaal een 2,0Ghz processor bevat en 4GB Ram.. videokaart maakt niks uit (dus maakt niks uit als er een intel HD kaartje in zit) en ook het liefste dat er windows 8 op zit.. touchscreen hoeft ook niet!! hopelijk kunnen jullie mij een beetje een helpende hand bieden!

*ohja en minimaal 14 inch scherm en maximaal 15,6 :puh:

Bewerkt: door One-RunnerV
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.laptopshop.nl/product/235641/lenovo-essential-b575e-mau23mh.html

Precies 400 euro. En er zit AMD videokaart in. ;) Wel 1.70GHZ Processor.

Hier heb je er een met een Intel Pentium Dual Core van 2.3GHZ maar wel een Intel HD kaartje.

http://www.laptopshop.nl/product/230961/lenovo-essential-b570e2-n2f27mh.html#product_specifications

Aan jou om te kiezen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Op alle 2 de laptops is Windows 7 Home Premium geinstaleerd, dit kun je zien bij uitgebreide specificaties en dan software.

Echter, je kunt voor €15 upgraden naar windows 8 Pro ;)

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal je even na moeten vragen , maar ik denk wel dat ze het alvast voor je willen instaleren.

Anders upgraden is ook niet zo'n lastig werkje hoor.

Windows starten, cdtje er in pleuren,

Cdtje opstarten, en vervolgens gewoon de setup doorlopen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er eentje voor je gevonden via Mediamarkt en deze heeft wel Windows 8. Daarnaast voldoet deze ook aan al je eisen.

Je wou minstens een 2,0 GHz processor, deze is 2.1 GHz

Je wou dat hij 4GB Ram bevat, deze bevat ook daadwerkelijk 4GB Ram.

Het scherm is 15,6 Inch, je maximaal aangegeven lengte dus.

En het eind bedrag van deze laptop bedraagt 399 euro, waardoor deze precies in je budget valt.

Klik hier om hem te bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Huh? Windows 7 beter dan Windows 8?

Alle games/progamma's die werkten met windows 7 werken ook met windows 8, dit komt daardat W8 werkt met een x86 kernel. (ik ga nog even de bron opzoeken straks.)

Daarnaast, als je heimwee hebt naar je oude vertrouwde bureaublad en start menu, bekijk dit even: http://tinyurl.com/6tkkmgy

Als ik internet en andere bronnen mag geloven, werkt W8 zelfs sneller op de mindere computers dan W7 en Vista, omdat er minder bullshit wordt opgestart.

De enige reden die ik kan bedenken om niet over te stappen is dat je geen geld er voor hebt, of dat je niet weer aan iets nieuws wil beginnen.

Sorry voor de offtopic, maar ik wou het even gezegd hebben.

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...