SpacyColours Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=WQrgfqOykuw Sorry, kon het niet laten. Maar ik vond het wel een komisch filmpje. Voor de geïnteresseerden: is episode 2. Volgens mij is er gebruik gemaakt van allemaal verschillende mods, zoals de models. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 lol de tags "wat zijn we weer leuk" xD Ik vond m wel leuk Reageren
Bodemloos Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 en dit topic heeft nut? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Tiihii, Yoshi's als BMX? Compleet ossum! Zelfs mét animatie en al... okej natuurlijk is hetergens toch wel vrij idioot, maar het is toch wel lollig om sommige personages in een andere 'jasje' te zien. Ook nog wel een leuke manier om hier nog wat activiteit in dit gedeelte van het forum te stampen Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Lol de teletubbies D= Waar is Dipsie? Ik weet even niet meer welke kleur ik ben >.< Reageren
xoex23 Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 (bewerkt) Whahahaha, hoe zo 'There's something wrong is San andreas?' Die wipkipjes vooral Bewerkt: 20 november 2012 door xoex23 Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 (bewerkt) Toen ik de titel zag dacht ik: Niet weer een probleem xD Maar het ziet er zo grappig uit, ik ga zeker nr. 2 kijken! Heb net nr. 2 gekeken! My Little Pony garage!! xD en dit topic heeft nut? Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! Bewerkt: 20 november 2012 door nyltje Reageren
SpacyColours Geplaatst: 20 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Episode two is iets minder leuk vind ik, maar dat filmpje van Starfox is wel lachen. xD Deze is ook wel droog: Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 (bewerkt) Hey, hey, hey, Big Smoke, it's me CJ en dan zie je Winnie de Poeh aan komen lopen met een knuppel xD En daarna zo'n serieus gesprek en dan zie je Winnie de Poeh met zo'n smile op z'n gezicht xD Dit filmpje verslaat ze allemaal! Bewerkt: 20 november 2012 door nyltje Reageren
SpacyColours Geplaatst: 20 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Deze mod is ook awesome, moet je eens kijken vanaf 1:10 Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Bedankt Spacy voor deze geweldige filmpjes! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Jongens toch, wie maakt die mods eigelijk? Wie is er toch zo gemotiveerd om Winnie the Pooh en Disney in GTA SA na te maken? En over nyltje's filmpje: 1.35 Tijgetje firing his lasah!!! Reageren
commando Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 (bewerkt) Heel leuk en aardig allemaal deze ongein Maar ik moet het wel met Bodemloos eens zijn. Wat heeft dit topic voor nut en wat doet dit in het SA: general gedeelte? Post het in de gangscene, of in de stamkroeg.Maar een postrate-waardig topic, vind ik dit in ieder geval niet http://www.gtaforum.nl/topic/68685-grappige-filmpjes/ takes his anti-sourpuss pills Bewerkt: 21 november 2012 door commando Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Spacy wilt dat veel mensen deze mod downloaden... Pff begrijp dat nou eens... xD Reageren
jobator Geplaatst: 21 november 2012 Rapport Geplaatst: 21 november 2012 Die titel zet je op een verkeerd spoor Verder vind ik de meme peds leuker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.