Jump to content

Alle GTA trailers sinds GTAIII

Recommended Posts

Geplaatst:

Prachtig hoe R* de GTA's maar beter en beter maakt. K'zou graag eens willen weten hoe een GTA 7 eruit zou kunnen zien... maar dat is nog wel een tijdje van ons verwijderd!

Mocht ik er nu een paar kiezen uit welk best-opgemaakte trailers dan kies ik toch voor Vice City en Vice City Stories, zeker de sfeer en de soundtrack zijn NR1!

Geplaatst:

Heb de hele video gekeken. Had nog niet alle trailers gezien, was wel benieuwd. :puh: Inderdaad wel leuk om te zien hoe de Grand Theft Auto-reeks evolueert in al die tijd. Vooral het verschil tussen de graphics van GTA Vice City Stories en die van GTA IV is echt enorm. Toch wel mooi om te zien. :)

Geplaatst:

Jezus, wat een veranderd de tijd. Wat een eer moet dat zijn om al die spellen te ontwerpen. Het geeft echt zo'n gevoel dat tijden veranderen, ondertussen denk ik aan de mensen die trailers van GTA San Andreas hier nog hebben beleefd en dat we nu al bij GTA V zijn. Toch raar allemaal, in ieder geval wat een veranderingen! _O_

Geplaatst:

Prachtig om ze zo eens allemaal in 1 clipje samen te zien. Als je begint bij de allereerste GTA denk je echt van wat zijn dit voor graphics, heb ik dit ooit gespeeld?

Het is super om te zien dat elke GTA qua designs en graphics enkel maar vooruit gaat als het gaat om steeds realistischer te worden.

Wat me opvalt is dan de landschappen, objecten, voertuigen en dergelijke steeds realistischer en mooier gaan uitzien, terwijl de stijl van personages wel na al die GTA's nog best hetzelfde gebleven is. Ook verbeterd uiteraard, maar niet zo erg mee geëvolueerd als je gaat kijken naar de rest.

Ik ben al benieuwd hoe GTA zich nog steeds gaat verbeteren in de toekomst.

Geplaatst: (bewerkt)

Het gaat echt snel met de tijd... 10 jaar terug had je van die graphics o.O

Ik vraag me wel eens af hoe het er over 10 jaar dan eruit ziet, ach ondanks de graphics vind ik wel alle GTA spellen even goed en zeker hun verhaallijn en hun missies :)

Bewerkt: door JaggysModz
Geplaatst:

De nostalgie.

Ik kan me nu nog herinneren hoe ik me iederekeer weer geweldig voelde wanneer er een nieuwe trailer uitkwam.

Ooh man nu ik al die trailers weer zie wil ik ze allemaal weer helemaal spelen.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

nice, maar goed ook dat er zo'n grote vooruitgang is geweest vanaf begin gta 3, anders zaten we nu waarschijnlijk met gta XIII top down view

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...