Jump to content

GTA VC - Multiplayer vragen


tsoldaat

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb sinds kort een eigen servertje om gta vc in multiplayer te starten, maar 2 dingen werken niet;

1. Ik wil een server wachtwoord, hoe moet dit in de server.cfg?

2. Hoe kan ik zelf admin worden en mensen bannen / kicken?

Ik hoop dat IEMAND mij kan helpen... Alvast heel erg bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Apart gevalletje dit, we hebben hier geen forum voor. Het is geen MTA maar technisch gezien is het ook geen SA-MP. Hmm. Aangezien het dichter bij SA-MP aanleunt heb ik het daar maar even naartoe verhuisd.

Wat betreft je vragen: Ik heb zelf nooit een VC-MP server gedraaid, maar er van uitgaande dat het systeem in SA-MP niet al te veel gewijzigd is ten opzichte van VC-MP:

  1. password changeme
  2. /rcon login adminwachtwoord

Link to comment
Delen op andere websites

Super. Dankjewel,

maar helaas werkt '/rcon login adminwachtwoord' niet. Ik neem aan dat ik dit gewoon in-game moet typen? En wat bedoelde je precies met "password changeme"?

EDIT: Als ik nu /admin 'wachtwoord' typ staat er: Logged in as admin. Maar als ik vervolgens iemand wil kicken door /kick 'user' te doen, gebeurd er niets!

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien interessant om naar deze wiki te kijken omtrent Vice City Multiplayer. De Wiki is al een verouderde backup, maar het is de enige die ik zo snel even kon vinden. :)Deze pagina beschrijft onder andere hoe je de server kunt opzetten (inclusief wachtwoord ect.) en deze pagina beschrijft alle standaard commands. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...