mootrix Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 als ik die cheat gebruik waarbij je andere mensen kunt recruteren ( SJMAHPE ) geld dat dan voor ieder mensje die ik tegen kom ? want ik kan niet iemand bij de leger toevoegen, ze lopen gewoon door :rolleyes: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 volgens mij geld dat voor alle personen, ook uit het leger denk ik RMB, G of H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mootrix Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) dus ik richt op iemand (zonder wapen) en dan pijl omhoog, maar dan gebeurt er nix :blink: Bewerkt: 11 juli 2005 door mootrix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Je kan maar een aantal mensen recruteren. Dus het ligt waarschijnlijk daaraan. Hoeveel mensen recruteer je dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 rekruteren kan alleen bij je eigen gangs , als alle mensen wilt rekruteren moet je een cheat gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Je kan alleen maar met het aantal respect mensen recruteren. Als je iemand wil recruteren. Moet je op hem richten met een wapen. Totdat hij zijn handen omhoog doet. En dan moet je drukken op G of H. Dan blijft hij je volgen enz. en als ie nog geen wapen heeft krijgt ie een handpistool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 dus ik richt op iemand (zonder wapen) en dan pijl omhoog, maar dan gebeurt er nix :blink: Rechtermuisknop, op iemand richten.. dan druk je op G of H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 dus ik richt op iemand (zonder wapen) en dan pijl omhoog, maar dan gebeurt er nix :blink: Rechtermuisknop, op iemand richten.. dan druk je op G of H hij zegt: Pijl Omhoog.. dan heeft hij het waarschijnlijk over de Playstation2 Versie of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ja met de ps2-versie is gewoon r1(richten) en dan up(naar boven met een knop geen analog stick) en dan zou je hem moeten recruteren maar het kan dat hij niet instapt in een auto ofzo dan moet je nog eens richten en naar boven... ps:ik had ook al eens cheat ingevoerd en ik recruteerde politie maar dat ging niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.