Jump to content

Parachute MP


MostWantedKid

Recommended Posts

Hallo boys, lang niet meer hier geweest.

Ik heb meteen een vraag. Ik ben sinds een tijdje weer multiplayer gaan doen met een vriend van me, maar we kunnen de parachutes niet vinden. Er staat op websites ook dat je al meteen een parachute hebt als je spawnt. Dat is bij ons niet zo.

Weten jullie waar je die kunt vinden/

Groeten MWK!

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt het over Ballad of Gay Tony want Original en Lost and Damned hebben geen parachutes.

Ben je al bij de parachute icoontjes geweest op het 2e eiland want als je daar naar binnen gaat krijg je vanzelf een parachute.

Link to comment
Delen op andere websites

Je parachute staat gewoon tussen je wapens. Gewoon tussen je wapens wisselen en je zal ineens een soort van tas zien (de parachute dus). Wanneer je nu op de schiet of aim-knop klikt (weet niet precies welke van de twee) zal je de parachute aantrekken. Vergeet niet dat dit alleen in Free Mode het geval is. Tijdens Races e.d zal je geen parachute hebben.

Edit: Nu ik je bericht wat beter lees zie ik dat je hem niet krijg wanneer je spawnt. Ik weet niet welke game mode je speelt. Maar zoals ik hierboven al zei moet je hem eerst omdoen voordat je hem daadwerkelijk kan gebruiken. Als hij helemaal niet tussen je wapens staat denk ik toch aan een bug. Maar dat lijkt me sterk aangezien jullie het beide hebben.

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

We spelen Free Mode, maar weet niet zeker of daar ook parachutes zijn. We speelden vanmiddag ook nog even Free Mode, maar dan met meerdere mensen en iedereen kon joinen. Toen waren er wel parachutes.

Opmerking: Het is by the way TBoGT.

Link to comment
Delen op andere websites

In de Free Mode van TBOGT zijn parachutes aanwezig, deze heb je standaard en hoef je dus niet ergens op te halen. ;) In een private match (zonder andere spelers) moet het in het principe ook gewoon werken.

Dus als ik het goed begrijp heb je deze middag wel parachutes kunnen gebruiken?

Misschien was het een eenmalige bug/glitch. Misschien moet je een aantal keer een nieuwe Free Mode starten om het te testen. :)

Vreemd voorval... :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...