Jump to content

Android app met GTA radio stations

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nice

Offtopic: Het is trouwens Google Play, niet Android Play.. :puh:

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

Leuk concept, ik heb zelfs deze app al een keer geïnstalleerd.

Het enige probleem dat ik ondervond is dat er de app gebruikt maakt van streams, aan de ene kant goed, want dan wordt er niet zoveel mb gebruikt, de negatieve kant is dat als je even geen internet hebt, je het helemaal niet kan gebruiken en de app dus vrij nutteloos is.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit ga ik binnenkort toch eens uitproberen, altijd en overal VC muziek ftw! :D

Edit: net geïnstalleerd, en lijkt goed te werken. :D

Vind alleen dat het geluid een beetje dof klinkt, maar op zich valt het nog wel mee. Zal zeker zijn om het internetverbruik te beperken ofzo.

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Lijkt me leuk om eens uit te proberen maar ik zie in de reacties van de app pagina dat de kwaliteit van de muziek soms erg slecht is. Is er iemand die dit voor mij kan bevestigen?

Geplaatst:

Lijkt me leuk om eens uit te proberen maar ik zie in de reacties van de app pagina dat de kwaliteit van de muziek soms erg slecht is. Is er iemand die dit voor mij kan bevestigen?

Vind alleen dat het geluid een beetje dof klinkt, maar op zich valt het nog wel mee. Zal zeker zijn om het internetverbruik te beperken ofzo.

Met andere woorden: het geluid is inderdaad niet superieur, maar (heb niet zo lang geluistert) het is nog wel oké.. Meestal.

De app is trouwens ook gratis, dus probeer het gewoon zelf eens uit en je weet meteen of het jou wel/niet bevalt. :puh:

Geplaatst:

Ik krijg morgen mijn Samsung Galaxy Note II binnen. Ik download nu helemaal niks meer op mijn LG Optimus L7. Probeer hem dan wel uit en zal mijn ongezouten mening hier ook plaatsen dan. :)

Geplaatst:

Wat een bar slechte kwaliteit. Als je met een beetje fatsoenlijke geluidsapparatuur luistert merk je het verschil wel :blauw:

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...