PatrickW Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 De meeste GTA radiostations uit III, VC, LCS, VCS, SA en IV op je android: androidgoogle play Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 Episch. Helaas heb ik geen android phone, maar toch cool dat zoiets is gemaakt! Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 (bewerkt) Nice Offtopic: Het is trouwens Google Play, niet Android Play.. Bewerkt: 24 november 2012 door BiglifeRPG Reageren
PrioX Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 Geweldig, meteen even downloaden! Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 Hopelijk komt deze app ook uit voor de iPad! Reageren
xoex23 Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 Leuk concept, ik heb zelfs deze app al een keer geïnstalleerd. Het enige probleem dat ik ondervond is dat er de app gebruikt maakt van streams, aan de ene kant goed, want dan wordt er niet zoveel mb gebruikt, de negatieve kant is dat als je even geen internet hebt, je het helemaal niet kan gebruiken en de app dus vrij nutteloos is. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 Lijkt me echt fantastisch. Helaas heb ik geen Android-apparaat. :$ Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 Pfff, ben ik net een paar dagen van android naar iPhone overgegaan... Reageren
vice Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 (bewerkt) Dit ga ik binnenkort toch eens uitproberen, altijd en overal VC muziek ftw! Edit: net geïnstalleerd, en lijkt goed te werken. Vind alleen dat het geluid een beetje dof klinkt, maar op zich valt het nog wel mee. Zal zeker zijn om het internetverbruik te beperken ofzo. Bewerkt: 25 november 2012 door vice Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 Lijkt me leuk om eens uit te proberen maar ik zie in de reacties van de app pagina dat de kwaliteit van de muziek soms erg slecht is. Is er iemand die dit voor mij kan bevestigen? Reageren
vice Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Lijkt me leuk om eens uit te proberen maar ik zie in de reacties van de app pagina dat de kwaliteit van de muziek soms erg slecht is. Is er iemand die dit voor mij kan bevestigen? Vind alleen dat het geluid een beetje dof klinkt, maar op zich valt het nog wel mee. Zal zeker zijn om het internetverbruik te beperken ofzo. Met andere woorden: het geluid is inderdaad niet superieur, maar (heb niet zo lang geluistert) het is nog wel oké.. Meestal. De app is trouwens ook gratis, dus probeer het gewoon zelf eens uit en je weet meteen of het jou wel/niet bevalt. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Ik krijg morgen mijn Samsung Galaxy Note II binnen. Ik download nu helemaal niks meer op mijn LG Optimus L7. Probeer hem dan wel uit en zal mijn ongezouten mening hier ook plaatsen dan. Reageren
Davedavy Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Wat een bar slechte kwaliteit. Als je met een beetje fatsoenlijke geluidsapparatuur luistert merk je het verschil wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.