Dipsie8 Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 (bewerkt) Hallo, Ik heb Photoshop CS6 op mijn laptopje staan, en ik wou er iets mee proberen. Nou weet ik niet of dat wel precies gelukt is Zonder veranderingen: Dit is een BF3 Aftermath Wallpaper die ik toevallig had Nu met veranderingen: Wat heb ik gedaan? Ik heb de zwarte balken verwijderd, een paar antennes weggehaald, en wat gedaan aan de dichtsbijzijnde gebouw rechts. Het plaatje is ook een paar hijskranen verloren.. Heeft er iemand nog tips etc? Ik heb dit volledig zonder tuts gedaan etc, en het is mijn allereerste keer. Sorry als het verkeerd staat... PS Ups, titel is niet helemaal correct geloof ik Bewerkt: 24 november 2012 door Dipsie8 Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 (bewerkt) Heb geen ervaring met PS, dus ook geen professionele feedback. Maar het ziet er goed uit! Ik heb echt respect voor mensen die goed overweg kunnen met dat programma. Bewerkt: 24 november 2012 door Foreigner97 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 De boom linksonder is opeens abrupt gestopt en ziet er dus uit als een oranje vlek. Ook kan je rechtsonder bij het gebouw nog zien dat het gephotoshopt is. Je ziet namelijk bij de pilaren links onder dat ze naar elkaar toe lopen, de rest loopt gewoon naar beneden. Dat is een beetje een raar gezicht. Ook kan ik bij de hijskraan van het gebouw in het midden nog wel een vlekje zien van wat je hebt gedaan. Ik zou bij de kleine vlekjes even kijken of je nog wat kan sharpenen met je sharpen tool. Links heb je trouwens de schotels op het gebouw heel netjes weggewerkt, dat ziet er top uit. Verder heb ik hier eigenlijk niks over te zeggen. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 24 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2012 (bewerkt) Ugh, oeps, heb die boom niet gezien toen ik klaar dacht te zijn Voor elk deeltje heb ik net iets anders gedaan. De manier bij de schotels links was dus het beste (Weggeveegd en dan de achtergrond terug goed gezet om het maar oppervlakkig te zeggen) Daarnaast; de Sharpening doet het volgens mij niet zo goed; het wordt alleen maar paars Bewerkt: 24 november 2012 door Dipsie8 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 Ugh, oeps, heb die boom niet gezien toen ik klaar dacht te zijn Voor elk deeltje heb ik net iets anders gedaan. De manier bij de schotels links was dus het beste (Weggeveegd en dan de achtergrond terug goed gezet om het maar oppervlakkig te zeggen) Daarnaast; de Sharpening doet het volgens mij niet zo goed; het wordt alleen maar paars Dan sharpen je of te veel, of het werkt gewoon niet. Anders moet je even kijken of je met de clone stamp tool wat kan fixen van die vlekken. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 24 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2012 Waar kan ik Photoshop taal veranderen van NL naar Engels Dan komen die tut's beter van pas... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 (bewerkt) Waar kan ik Photoshop taal veranderen van NL naar Engels Dan komen die tut's beter van pas... VOLGENS MIJ (Dit weet ik dus totaal niet zeker) Is dat je PS download en installeert met 1 taal. Vroeger moest je een nederlandse versie hebben. Het zou goed kunnen dat Adobe taalpakketten heeft uitgegeven, hier heb ik niet op gegoogled en is dus maar een hersenspinsel van mij. Bewerkt: 24 november 2012 door .Whoopdidoo. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 25 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2012 (bewerkt) Ik ben nu bezig aan een Versie 2 van het gephotoshopte, Ik ben wel weeer helemaal op het begin begonnen, als dat niet erg is EDIT: Hier is ie: Dit keer heb ik het gebouw rechts met rust gelaten, de oranje boom verwijderd (Zie het als een balkonnetje ), de hijskranen en schotels (Meesten dan toch) verwijderd en een gebouw op de grond, het KKC bord , en als ik eventueel nog iets vergeten ben, zoek de verschillen Bewerkt: 25 november 2012 door Dipsie8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.