Ice Cold Killa Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Op de site van Francis International Airport (Vliegveld van GTA III) staan een paar interresante dingen http://www.rockstargames.com/grandtheftaut...rancisAirport/# Ten eerste: Er staat een stad bij die heet: Vice City (Kennen we wel) en eentje die Miami heet :blink: Vice City hoort toch Miami te zijn?? Ten tweede: Er staat een stad bij die Bogota heet, de meeste mensen dachten dat de volgende GTA in deze stad zou afspelen Ten derde: Londen staat erbij, misschien een remake?? Ten vierde: naast dit plaatje: staat: Fares Starting as Low as $69 Each Way (Daar heb je die 69 weer) Er staan ook nog paar echt bestaande steden bij, die mogelijk ook in een GTA-game kunnen komen PS: Deze site is van Rockstar Games Bewerkt: 12 juli 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
loempiaman Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 niet slecht gevonden, de echte namen van steden hebben ze er neergezet om gta meer in de echte wereld te betrekken, want denk maar niet dat er een gta amsterdam komt (danku god) alleen dat van miami is idd een beetje raar. misschien hadden ze toen nog geen plannen omdat ze niet zeker waren van een 3D gta. :huh: Reageren
DeRCT Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ik denk dat dat allemaal toenmalige verwijzingen zijn naar Vice, maar goed gevonden Reageren
GTA 4 life Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 goed gevonden is wel wreed :lol: Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 maar misschien is het weer een grap van r* zoals dat bord van de vlieghaven dat zwart stond ook zo alles op of misschien word misschien de volgende gta echt bogota Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 maar het zou toch vet zijn gta amsterdam !! Reageren
Baffie Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Bogota is de hoofdstad van Colombia, een land vol van drugsbaronnen en criminelen. Ik heb misschien ook nog iets merkwaardigs gevonden, toen ik in m'n adresbalk: http://www.gta4.com intoetste kreeg ik het volgende te zien: Iemand heeft die domeinnaam dus een klein tijdje geleden geregistreerd, dat is wel érg toevallig, misschien daarom tóch GTA4? Het kan ook zijn dat een andere fan-site dat al geregistreerd heeft, als ze denken dat dat de volgende naam is, maar het kán natuurlijk ook zijn dat R* dit gedaan heeft. Reageren
Joriz Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 In de Wat is zeker topic kan je lezen dat dit naam op de naam van Rockstar Games staat. Ook waren deze verwijzingen naar misschien volgende GTA's ook al langer bekend. Dat deze steden in een volgende GTA voorkomen is mogelijk maar het kan ook weer helemaal niet zo zijn aangezien Rockstar Games heeft gezegt dat de volgende GTA een totaal andere nieuwe storyline krijgt en dus niet meer in dit wereldje/verhaal afspeeld maar waarschijnlijk netzo nieuw en veranderd is als de stap van GTA2 naar GTA3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.