2fast{0} Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 (bewerkt) Hallo, ik heb sinds vandaag Windows 8 op mijn laptop gezet. Alleen nu werken een aantal dingen niet. Waaronder mijn enter toets, de FN toets alleen bij geluid meer of minder en helderheid meer of minder. Maar ook mijn muispad doet minder. Zo kan ik niet meer scrollen met 2 vingens, of in of uit zoomen of draaien. En ik vroeg we af of ik dit op kan lossen? Ik heb tevens een ASUS K53-series. edit: De enter toets doet het alleen op GTAForum.nl niet. Bewerkt: 24 november 2012 door 2fast{0} Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 Hallo, ik heb sinds vandaag Windows 8 op mijn laptop gezet. Alleen nu werken een aantal dingen niet. Waaronder mijn enter toets, de FN toets alleen bij geluid meer of minder en helderheid meer of minder. Maar ook mijn muispad doet minder. Zo kan ik niet meer scrollen met 2 vingens, of in of uit zoomen of draaien. En ik vroeg we af of ik dit op kan lossen? Ik heb tevens een ASUS K53-series. edit: De enter toets doet het alleen op GTAForum.nl niet. Heb je alle drivers van ASUS gedownload en geinstalleerd ? (bij mijn Medion pc met windows 8 werkte alle toetsen in 1x, alleen de wifi knoppen e.d niet. moet ik zelf ook nog drivers voor zoeken) Reageren
Woody268 Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 (bewerkt) Een kleine aanvulling op hierboven: de driver die je nodig hebt noemt 'ATKACPI driver and hotkey-related utilities' deze kan je op de asus site vinden. Edit: nog een mogelijkheid is dat de drivers zijn niet compatibel met W8. Je kan altijd je problemen aanmanen op Asus site, zij zullen je vast verder kunnen helpen. Bewerkt: 25 november 2012 door Woody268 Reageren
Sublime Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 En voor de extra gestures op je touchpad heb je "Synaptics" nodig, die tevens op de Asus site staat. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 25 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2012 Alles doet het nu weer. Behalve de ENTER toets. En dit is alleen hier op het forum. Iemand nog een idee hoe dit kan? Reageren
Sublime Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 Wat wil je met de enter toets bereiken? Bedoel je in text-editors zoals waairn je de posts typt? Zo ja, welke browser gebruik je dan? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 25 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2012 Wat wil je met de enter toets bereiken? Bedoel je in text-editors zoals waairn je de posts typt? Zo ja, welke browser gebruik je dan? Jaa, dat. Ik gebruik Internet Explorer 10. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 Probeer dan eens Chrome of Firefox, want ik heb er geen last van (Alleen backscape toets werkt als diepe zak stront ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.