Jump to content

Acteurs gezocht voor GTA IV (PC) Machinima


ModernMachinimaMovies

Recommended Posts

Voor degenen onder u op deze site: we zijn moderne Machinima films, een nieuwe machinima productieteam. We gebruiken de PC-platform voor het maken van onze machinima films. Wij zijn een opstand amateur Machinima producenten die willen worden succesvol van het maken van Machinimas voor de komende 3 jaar.

Wij zijn hier om te praten over een gloednieuwe GTA IV-project.

vereiste attributen

- U kunt optreden goed.

- GTA IV (PC Versie)

- Het is aangeraden om open te staan ​​voor gesprekken met mij. Ik zal als gastheer van Skype-gesprekken dscussiëren over de verschillende situaties en de plannen voor het verhaal en personages.

Mij te bereiken via een van deze manieren.

1.) E-Mail >>> Door Guardian1980: E-mail adres verwijderd<<<

3) Machinination.com (Gebruikersnaam:. Modernmachinimamovies - PM)

4) YouTube (Gebruikersnaam:. ModernMachinimaMovie - PM)

We willen dit nieuwe project groot te zijn. We willen dat het inspireren, wil dat het vermaken, maar nog belangrijker, ik wil dat het een succes wordt. e hebben vertrouwen in dit project en dat geloof kan pas echt worden gerealiseerd als we kunnen samenwerken op dit punt.

Voel je vrij om een reactie te sturen of als u meer vragen te beantwoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit maar een heel vaag bericht. Ik weet niet of je misschien uitleg kan geven voor het feit dat je gewoon Google Translate hebt gebruikt om dit bericht te plaatsen? Of is dit een grap misschien?

Link to comment
Delen op andere websites

Om te voorkomen dat iedereen hier komt vertellen dat dit een slechte vertaling is, en aangezien ik niet denk dat de topicstarter er wakker van zal liggen, gaat er een mooi hangslot op dit topic. Mocht iemand daar problemen mee hebben, dan hoor ik het wel. Tot die tijd -> slotje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...