ModernMachinimaMovies Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 (bewerkt) Hallo Jullie zullen nu denken: ''Acteurs gezocht huh?''. Juist ja. Ik ben een nieuwkomer in de machinima wereld en ik ben een producent. Zoals te zien in mijn username is de naam van de machinimateam: Modern Machinima Movies. We zullen alleen machinima's maken met games op de PC-Platform. Ons doel is om succesvol te worden in het maken van machinima's. Ik heb al 6 scripts klaarliggen dat gefilmd kunnen worden. De voice actors zijn al in het team en wachten dus om te kunnen voicen. We zijn van plan om vele GTA IV machinima's te maken. Alleen we hebben nog wat body actors nodig. Dat houdt in dat je acteert in de film, dus online joint in een server met de rest van de productieteam en dat je als body actor zijnde met je character gaat acteren. Het spreekt voor zich. De credits gaan overigens ook naar jou in de film. vereiste attributen - GTA IV (PC Versie) - Het is aangeraden om open te staan voor gesprekken met mij. Ik zal als gastheer van Skype-gesprekken discussiëren over de verschillende situaties en de plannen voor het verhaal en personages. DIT IS NIET VERPLICHT. Mij te bereiken via een van deze manieren. 1) gtaforum.nl (Gebruikersnaam:. Modernmachinimamovies - PM) 2) YouTube (Gebruikersnaam:. ModernMachinimaMovie - PM) We willen van deze projecten succesvolle films maken. We willen dat het inspireert, wil dat het vermaakt, maar nog belangrijker, ik wil dat het een succes wordt. We hebben vertrouwen in dit project en dat geloof kan pas echt worden gerealiseerd als we kunnen samenwerken op dit punt. Voel je vrij om een reactie te sturen of als u meer vragen te beantwoorden, of beter zelfs om je aan te melden als body actor. Ik ben geen robot of dergelijke hoor haha Bewerkt: 25 november 2012 door ModernMachinimaMovies
Guardian1980 Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 Het is niet de bedoeling dat je nadat het ene topic is gesloten dat je dan een kopie maakt. Je kunt me een PM sturen en dan kunnen we het er over hebben. Bij deze gaat dit topic ook op slot.
Recommended Posts