Jump to content

Graphics probleem


Kameel

Recommended Posts

Hoi,

Momenteel als ik GTA IV speel, gaan mijn graphics heel raar doen.

In het begin heb ik dit probleem niet gehad en dit is zomaar gekomen, ik heb hier op de site al naar oplossingen gekeken zoals -memrestrict, maar ook dit schijnt niet te werken. Weet iemand wat dit probleem is?

-Kameel

335gt20.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar ligt het niet direct aan je videokaart dan omdat je in het begin dit probleem niet had.

Er zijn blijkbaar al meerdere mensen die met GTA IV op hun PC hier wel eens last van hebben. Op het internet is een tutorial te vinden die aangeeft wat je moet doen om dit probleem op te lossen. Bij veel GTA spelers heeft dit blijkbaar al geholpen, misschien voor jouw ook? Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Hey TheGuardian,

Dit filmpje heeft mij (helaas) ook al geen hulp geboden, momenteel staat dit in mijn commandline:

-norestriction

-nomemrestrict

-availablevidmem 6.0

-percentvidmem 100

Dit zorgde ervoor dat ik er geen last van had, van gisteravond tot aan vanmiddag toen ik opeens problemen kreeg binnen gebouwen.

Ik zal proberen om vidmem op 8 te zetten, en dan te kijken of het wil ;-)

In ieder geval al bedankt voor je hulp!

@Hanneswasco,

Hij zegt dat alle drivers momenteel up-to-date zijn ;-)

Edit: -availablevidmem naar 10 gezet en hij doet het nu helemaal, bedankt voor de hulp!!

>>> Door Guardian1980: Ik heb je posts samengevoegd. Omdat je pas net lid bent worden er geen kosten in rekening gebracht. Als het laatste bericht al van jou is, kan je een bericht bewerken, zet er dan bijvoorbeeld Edit: bij, dan kunnen anderen zien dat je je bericht hebt aangepast.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...