Foreigner97 Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 (bewerkt) Nadat de eerste trailer van GTA V zonder muziek is gemaakt (Er is ook een topic van gemaakt, kon ik zo snel niet vinden) moest de 2e trailer er ook aan geloven. De gedeelten waarin daadwerkelijk gepraat wordt (cutscenes?) zijn weggelaten. Hier is trailer 1 zonder muziek, mocht je die gemist hebben: http://bit.ly/TZesBv Bewerkt: 26 november 2012 door Foreigner97 Reageren
Dotz Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Leuk gedaan, maar niet representatief voor de sfeer in de uiteindelijke game. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 26 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Klopt, maar toch leuk om te zien wat muziek met zo'n trailer doet. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Het heeft wel iets natuurlijk, maar ik vind dat het met muziek toch wel wat meer sfeer bezit. Nu eens zien hoe de Hydra(?) echt zal klinken :3 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Muziek geeft toch altijd veel van de sfeer aan... Vind het een beetje zinloos dit. Sommige mensen weten echt niets beters te doen met hun tijd. Reageren
p-p Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 De eerste trailer zonder muziek vond ik beter, hier heb je de muziek en stemmen echt nodig.. Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Geweldig, dit had ik eerder moeten weten ik zit elke keer, bij zo'n trailer:" hoe zou dat zonder muziek zijn ". hetzelfde heb ik bij videoclips XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.