Sir_Ballas Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 ik zat gewoon rond te kijken op youtube, beetje dingetjes zoeken, en toen kwam dit. wat vind je ervan? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 (bewerkt) Dit is mooi gedaan! Gezien de relatief beperkte mogelijkheden in San Andreas is dit een topprestatie. Bewerkt: 26 november 2012 door Foreigner97 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Dat ziet er maar nu ook eens echt niet hè Best wel grappig dat er mensen zijn die dat willen doen, de gelijkenissen zijn er natuurlijk wel, maar ik vond de vorige namaak wel wat beter gelukt Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 26 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2012 maar de vorige trailer was ook makkelijker na te maken, zonder pratende mensen. het waren vooral voertuigen en standaard bewegingen zoals lopen, mensen die zich omdraaien. in deze trailer zijn er meer pre rendered stukjes. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Als ik dit zie en vergelijk met Grand Theft Auto V ziet San Andreas er eigenlijk best gedateerd uit. Als ik het gewoon speel heb ik daar eigenlijk niet zo veel last van. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Als ik dit zie en vergelijk met Grand Theft Auto V ziet San Andreas er eigenlijk best gedateerd uit. Als ik het gewoon speel heb ik daar eigenlijk niet zo veel last van. Hij is dan ook al meer dan 8 jaar oud... Zou raar zijn als het er niet gedateerd uit zag. Feit blijft dat GTA meer gaat om Gameplay dan om graphics, want dan moet je echt een ander spel uitkiezen. En gameplay van SA is en blijft fantastisch. Leuk filmpje Heb ervan genoten om het te kijken. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Klopt inderdaad wat je zegt maar wat ik al zei als ik speel merk ik het niet zo echt. Wanneer ze het dan doormiddel van dit soort dingen gaan vergelijken zie je eigenlijk direct het grote grafische verschil. Reageren
thebig Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Het is toch beter dan de gta4 variant. Blijkt nog maar eens dat je in sa veel meer kon doen dan in 4 Reageren
Woody268 Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Ik vraag me af hoeveel tijd ze erin hebben gestoken. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Vast aardig wat! @ Dutchy / PW: Is dat niet iets voor DYOM, tussen personages wisselen? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 @ Dutchy / PW: Is dat niet iets voor DYOM, tussen personages wisselen? Hehe, zou de toegevoegde waarde daarvan niet echt zien. Denk dat het meer te vergelijken is met San Andreas Citizens. Reageren
vice Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Had deze nog niet eens gezien. Wel grappig, maar net als met de nagemaakte V2 trailer in IV zijn er duidelijk redenen waarom ze 'deze' trailer niet gebruikte voor San Andreas. Ik vind om een of andere reden zelfs dat SA er hierdoor nog slechter uitziet, maar toch tof om te zien hoe alles zo goed mogelijk is nagemaakt. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Is toch wel mooi gemaakt, dat filmpje. Kan de momenten sowieso gewoon herinneren uit de trailer van GTA V, dus dat zegt wel veel over hoe goed het resultaat is. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Knap, ik zou het iig niet kunnen, maarja wie ben ik dan Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Had alleen de SA versie van trailer 1 gezien, vind deze beter. Erg leuk gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.