520860 Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Dag allemaal, Ik ben samen met een klasgenoot een film aan het maken in GTA IV en daarbij gebruik we de Video Editor. Het probleem hierbij is echter dat de game automatisch na zo'n 4 seconden een watermerk laat oplichten. Nu heb ik al een mod gedownloadt (No Watermark Mod) maar die laat alleen het Rockstar-logo rechts onderin weg. Weet iemand hoe ik de rest ook weg krijg? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Je kan het beeld bijsnijden, ik weet alleen niet meer zeker als dat in GTA zelf kon of bij een videobewerkingsprogramma. Dit is op zich wel een goede oplossing. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Het is lang gelden dat ik nog met de video editor gewerkt heb van GTA IV, maar dit is misschien op te lossen door het filmpje gewoon te laten afspelen en niet te renderen. Tijdens het afspelen neem je het dan op met een programma als Fraps. Ik weet niet meer of je het complete filmpje kan afspelen zonder te renderen, maar als dat het geval is, dan lijkt dit me een oplossing. Reageren
520860 Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Met Fraps zou kunnen ja, maar dan heb je die teller bovenin, dat is ook niet echt handig. Is er geen mod die die zinnetjes gewoon simpelweg weg haalt? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Fraps neemt die teller niet op in een filmpje dacht ik, niet bij de betaalde versie althans. Of er zo'n mod bestaat zou ik niet weten. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 (bewerkt) Je kan die teller in de game als je Fraps gebruikt uitschakelen bij het FPS gedeelte. Selecteer dan Hide overlay. Bewerkt: 27 november 2012 door Sammie_GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.