Jump to content
Geplaatst:
comment_1987797

Grand Theft Auto fan Patrick Brown is weer creatief aan de slag gegaan. Aan de hand van de tweede trailer van Grand Theft Auto V en alle andere screenshot heeft hij deze mooie fanart gemaakt. Dat Patrick Brown nog steeds niet de officiële artwork van Grand Theft Auto maakt is een wonder. Want al zijn tekeningen zien er namelijk fantastisch uit.

gallery_1_5_114900.png

Bron: Patrick Brown DeviantArt

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1987807

Vette tekening, maar het doet me niet echt aan GTA denken.. Alles is zo ''blij'' ( :7 ), ik snap niet waarom hij die straaljager daar heeft getekend. Ook Michael(?) op die motor vind ik daar een beetje misplaatst. Maar natuurlijk een zéér mooie tekening!

Geplaatst:
comment_1987831

Die Straaljager is die zwarte persoon, ofwel Franklin .. of welke andere gast dan ook :7

Waarom zie ik daar nog eerder Niko dan Franklin in...? :7

Maar even ontopic, natuurlijk weer prachtig wat Patrick Brown heeft getekend en het is inderdaad wel verwonderlijk waarom hij nog niet is gecontacteerd door Rockstar :3

Geplaatst:
comment_1987878

Ik kan niet echt zeggen dat ik de foto mooi vind, de motor lijkt net of die in de lucht vliegt. De straaljager is veel te dichtbij gemaakt, dus het lijkt net of die neerstort. Toch zijn de kleuren wel mooi.

Geplaatst:
comment_1987881

Het is ook niet de bedoeling dat het als realistische artwork dient, hé Myron. Zie het als een stukje uit een stripboek ofzo. Het heeft geen realistische waarde. :)

Geplaatst:
comment_1989091

Wauw, wauw wauw! :puh: De man is echt koning zeg. Ook al is een enkeling hierboven wat kritisch op de compositie, groot respect weer voor deze fan art! Ik vraag me werkelijk echt af hoe lang hij eigenlijk bezig is gemiddeld met dit soort dingen, je ziet dat het echt allemaal custom made is en geen verzameling van layers uit eerder werk met nieuw toegevoegd.shiny.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.