Dotz Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Een poosje (zo'n 4 jaar) geleden was er een topic of nieuwsbericht waarin de top 10 van de meest bezochte pagina's op wikigta stonden (m.u.v. de mainpage). Zijn er nog dergelijke topics/nieuwsberichten? Lijkt me erg interessant namelijk! of weet iemand misschien welk topic ik bedoel en kan een linkje doorsturen? Het lijkt me trouwens ook gaaf om verschillende van dit soort berichten te zien zodat je een indruk krijgt van het verloop van het aantal bezochte pagina's over een bepaalde tijd. Wordt deze informatie nog steeds vrijgegeven? Lijkt me ook gaaf om andere soortgelijke statistiekjes te zien over de wiki. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Bedoel je wellicht de blog?? Daar vind je dat soort cijfers. Reageren
Dotz Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Precies! Dat zocht ik! Bedankt Dutchy! Het is weer even allemaal zoeken sinds ik weer terug ben! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.