Jump to content

SNAIL TRAIL

ajax_stephan

Recommended Posts

please help me!!!!!!!!!!!!!!!!ik snap er geen hol van k volg de trein tot onder de stad en dan volg ik hem en dan....................... please help me

en voor de zekerheid ik speel PC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!alvast bedankt :D

Delen op andere websites

Is dat die missie dat je met zo sanchez achter de trein aan moet rijden en de mannetjes neerknallen op de trein , die missie lukte eerst ook niet je moet gewoon snel en alert blijven.

Delen op andere websites

het lukt nog stees niet ik ga eerst de trein inhalen dan wacht ik op het station en dan ga ik agter zoon pilaar staan tot hij naar boven gaat hij stat een taxi in en dan zegt hij dat ik op de spook o meter sta terwijl ik nog in het station zit onder op de rails!!!!!!!!!!hoe moet het nou!!!!!!!!!!!HELP MIJ PLEASE :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Delen op andere websites

je moet als hij de hoek om is(bij die trap) moet je dan naar boven rijden en dan op de helft stoppen en w8en tot hij de taxi instapt en dan ga je hem volgen totdat hij bij de pier is en dan schiet je ze allebei van grote afstand (vanaf het begin van de pier) neer

Delen op andere websites

Wat je ook kan doen is gewoon voor de trein gaan rijden. Als je het goed doet dan ben je al eerder in Los Santos dan de trein. Daarna moet je gelijk naar boven rijden (niet gaan wachten!) en wachten tot die gast een taxi neemt. daarna volg je hem en wanneer hij op zijn bestemming is snipe je hem.

Is dat die missie dat je met zo sanchez achter de trein aan moet rijden en de mannetjes neerknallen op de trein , die missie lukte eerst ook niet je moet gewoon snel en alert blijven.

Die missie heet niet Just Business maar Wrong side of the Tracks.

Edit: Als het echt niet lukt zet je je savegame in het Savegame topic (Bij de pinned topics)

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

De truuk is om als eerste de trap op te gaan. Doe dit door voor de trein uit te rijden, maar dat hoeft niet. Je doelwit stapt niet gelijk van de trein af, dus je hebt wat tijd. Rijd de trap op (ik neem aan dat je op de crossmotor zit) en ga links af. Ga even wachten bij het kruispunt totdat je mannetje de taxi heeft genomen. De rest volgt vanzelf.

Dit soort zaken zouden best in de walkthrough mogen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...