Jump to content

[NEW][€600/€800] Game PC


ColaGlas

Recommended Posts

Budget: Ik weet mijn budget nog niet zeker, ofwel wordt het €600, ofwel €800. Het zou dus fijn zijn als je voor elk bedrag laat zien wat ermee samen te stellen valt. :)

Doel: Voornamelijk gamen.

Desktop: Desktop

Merk pc of samengesteld: liefst samengesteld, merk pc als het goedkoper is (hoogstwaarschijnlijk niet)

Benodigde randapparatuur: Heb nog alles liggen. :)

Besturingssysteem: Heb ik ook nog liggen.

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Geen.

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf in elkaar beunen. :7

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee.

Ik wil dus eigenlijk beetje een PC die vooral bedoeld is voor de huidige games fatsoenlijk te kunnen spelen, eentje die nog een 2 jaar meegaat en die fatsoenlijk up te graden valt wanneer het nodig is.

Ook zou het fijn zijn als er een WLAN kaart of iets dergelijks in zit zodat ik gebruik kan maken van draadloos internet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Momenteel ben ik ook wat aan het rondneuzen voor iets nieuws, maar die kant-en-klare pc's geven je naar mijn idee niet de beste hardware voor je budget. Op Gamekings stuitte ik laatst op deze video, waar je voor 425 best een leuk systeem hebt. Aangezien je dan nog geld overhoudt, zou je voor een betere videokaart en/of een betere processor kunnen gaan. Daarnaast kun je ook nog even de best buy guide van deze maand raadplegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die samenstelling om tweakers is echt shitty. Videokaart is overigens een grote bottleneck met je CPU. :puh:

Voor een 750 à 800 euro stel ik een veel betere game pc samen. :)

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Die samenstelling om tweakers is echt shitty. Videokaart is overigens een grote bottleneck met je CPU. :puh:

Voor een 750 à 800 euro stel ik een veel betere game pc samen. :)

Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om dat te doen? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een maat van mij (die er wat meer van kent) zei dat de prestaties van de harde schijf niet helemaal in verhouding staan met de rest? Is dit zo? :puh: Want zelf ken ik weinig tot niks van hardware. :7

Bewerkt: door ColaGlas
Link to comment
Delen op andere websites

Die samenstelling om tweakers is echt shitty. Videokaart is overigens een grote bottleneck met je CPU. :puh:

Voor een 750 à 800 euro stel ik een veel betere game pc samen. :)

Dat noem ik lef. Een videokaart is een bootleneck met je CPU? Dat is een aardig statement. alleen al omdat het niets betekend (een bootleneck zijn emt je CPU? Voor een cpu een bottleneck zijn ken ik, maar ermee?). Verderop is het ook gewoon niet waar: het gaat hier om een gamesysteem, een game voert al haar echt zware berekeneningen direct op de grafische kaart uit en wat resterende berekeningen op de CPU. Dat trekt prima op deze PC.

Ten slotte is het ook gewoon lef om te zeggen dat jij een groep tweakers er in pc kennis uittrekt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...