Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 (bewerkt) Sinds enkele weken (of eigenlijk toch al wel zeker een maand) doet mijn toetsenbord heel raar. Iedere keer als ik mijn laptop uit de slaapstand haal, door op een toets te drukken, doet het toetsenbord het niet meer. Dus ik kan nog wel uit de slaapstand komen middels het drukken op een willekeurige toets, maar daarna reageert hij niet meer. Een reboot lost dit probleem op, maar ik moet dit dan ook íedere keer doen. Het lijkt sowieso aan de driver te liggen, maar die is wel gewoon up-to-date. Dat het aan de driver zou kunnen liggen, denk ik omdat ik bij de eerste keer dat het probleem voorkwam, deze herinstalleerde, de pc opnieuw opstartte, waarna hij het wel weer deed. Sinds een paar keer daarna, was het herinstalleren niet nodig, maar kon ik gewoon opnieuw opstarten waarna hij het weer doet. Nu vroeg ik mij dus af of iemand mij kan vertellen hoe ik dit op kan lossen. Want het is niet bepaald iets dat ik graag doe, iedere keer opnieuw moeten opstarten. En omdat hij al vaak uit zichzelf de slaapstand inschakelt, terwijl ik nog gewoon bezig ben, is het alleen maar erger. Wat hulp zou erg gewaardeerd worden. Bewerkt: 30 november 2012 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Kroketten Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Als je hem ontwaakt via de power knop wat doet hij dan? Vanzelf in de slaapstand, als je bezig bent? Controleer je accu instellingen eens... Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Nou, hij gaat dan gewoon weer aan soms. Maar ook niet altijd; ik moet dan bij de apparaatinstellingen de driver voor het toetsenbord verwijderen, de laptop opnieuw opstarten en even wachten tot de driver zichzelf opnieuw installeert (echter kan ik daarvoor al wel inloggen met een wachtwoord). Hierna werkt hij weer. Druk ik op de Caps Lock-toets, dan reageert het toetsenbord niet meer. Bij de accu-instellingen heb ik al gekeken, maar daar klopt alles gewoon. Ik zet hem sinds enkele weken iedere keer gewoon uit na gebruik, omdat ik de driver anders alsnog opnieuw moet installeren wat alleen maar langer duurt. Althans, als ik hem dus eerst in de slaapstand zet. Reageren
Kroketten Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Heb je er nog grantie op? Dan zou ik terug gaan naar de winkel want het hoort niet, misschien kan je hem Stand-By zetten ipv de Slaapstand? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Standby (ofwel vergrendelen) resulteert bij mij in hetzelfde; het toetsenbord reageert dan alsnog niet meer na het opstarten. Garantie heb ik niet meer helaas. Reageren
Kroketten Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Wat voor merk laptop is het? Graag alle informatie die je hebt zodat ik even wat verdere informatie kan zoeken... igg succes voorlopig. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Here you go: Rapport van TOMB's computer Uitgevoerd op 29-12-2012, 20:45:20 [table=border] Computer|Fabrikant:|Hewlett-Packard |Computermodel:|Compaq Presario CQ60 Notebook PC |Computernaam:|PC_VAN_TOMB (in werkgroep WORKGROUP) |Systeemtype:|x86 (32-bits) systeem Moederbord|Fabrikant:|Wistron |Model:|303C |BIOS Fabrikant:|Hewlett-Packard |BIOS Model:|PhoenixBIOS 4.0 Release 6.1 , versie F.36 |Aansluitingen:|PCMCIA Slot CBUS1 (Vrij) |Poorten:| Processor|Model:|AMD Sempron SI-42 |Kloksnelheid:|2100 MHz |Socket & Cache(s):|Socket A, 512 KB L2 Cache Geheugen|Grootte:|1790 MB RAM |Type(s):|1024 MB RAM (DRAM-667 PC?-5300 333 MHz, DIMM), 1024 MB RAM (DRAM-667 PC?-5300 333 MHz, DIMM) Hardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:), NTFS (D:) |Grootte:|232,88 GB (223,00 GB (C:) + 9,88 GB (D:) ) |Vrije ruimte:|108,01 GB (106,34 GB (C:) + 1,67 GB (D:) ) Stations|Type(s):|C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Onbekend, F: Verwisselbare schijf |Model(len):|C: ST9250320AS ATA Device IDE, D: USB Flash Memory USB Device USB, E: TSSTcorp CDDVDW TS-L633M ATA Device, F: Onbekend Geluidskaart|Fabrikant:|NVIDIA |Model:|NVIDIA HDMI Audio Videokaart|Model:|NVIDIA GeForce 8200M G |Beeldprocessor:|GeForce 8200M G (0x0845) |Geheugengrootte:|256 MB VRAM |Stuurprogramma:|nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll,nvwgf2um.dll, versie 9.18.13.697 Beeldscherm|Fabrikant:|(Standaardbeeldschermtypen) |Model:|Algemeen PnP-beeldscherm |Schermresolutie:|1366x768 (Breedbeeld 16:9 WXGA) |Kleurdiepte:|32-bits |Frequentie:|60 Hz Muis|Fabrikant:|(standaardsysteemapparaten) |Model:|USB-invoerapparaat |Aantal knoppen:|2 |Aansluiting:|USB Toetsenbord|Model:|Standaard-PS/2-toetsenbord |Type:|Uitgebreid (101 of 102 toetsen) |Functietoetsen:|12 Netwerkkaart|Model(len):|NVIDIA nForce-netwerkcontroller (Ethernet 802.3), Qualcomm Atheros AR5007 802.11b/g WiFi-adapter () |Adressen:|IP: 192.168.134.107, MAC: 00:1F:16:7B:78:90, DHCP: 192.168.134.150 DirectX|Versie:|9.0c Besturingssysteem|Naam:|Microsoft Windows 8 Pro |Versie:|6.2.9200 |Service Pack:|Geen [/table] Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136) Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Hoelang heb je Windows 8 al? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Sinds gisteren (29 december). I like it. ^^ Reageren
Kroketten Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Had je met Windows 7 ook het probleem? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Ja, bij Windows 7 begon het probleem. Niet toen ik 'm net had, maar gewoon een keer plotseling. Reageren
Kroketten Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Ja, bij Windows 7 begon het probleem. Niet toen ik 'm net had, maar gewoon een keer plotseling. Probeer je computer eens naar de fabrieksinstellingen te zetten, installeer daarna Windows 8 opnieuw. (Maak wel een back-up van ALLE belangrijke bestanden)! Als je niet weet hoe dat moet, zeg het even. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Neh, geen zin in nu. Is weer zo'n hoop gedoe. Moet ik weer alle bestanden gaan uitzoeken die ik nodig heb (kan goed zijn dat ik de helft niet meer nodig heb). Wel bedank ik je voor je hulp. Reageren
Kroketten Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Neh, geen zin in nu. Is weer zo'n hoop gedoe. Moet ik weer alle bestanden gaan uitzoeken die ik nodig heb (kan goed zijn dat ik de helft niet meer nodig heb). Wel bedank ik je voor je hulp. Dan weet je wel dat je troep kwijt bent toch? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Jawel, maar ik heb vrij veel bestanden. Misschien dat ik na de vakantie wel alvast begin met het uitzoeken van de bestanden die ik nodig heb, maar nu niet. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.